9- T'estimo

425 22 2
                                    

EMILY POV

- Jakey, espera vull parlar amb tu! - Vaig dir-li desesperada

- De què vols parlar del fet que estàs posant-me les banyes o que ets una completa puta - Va dir-me molt cabrejat

- Si us plau, relaxa't i llavors podrem parlar - Vaig intentar dir-li perquè és tranquil·litzes

- Com podràs entendre no estic molt per parlar, si us plau, podries deixar-me temps - Va dir-me més calmat.

- Com vulguis...

Llavors ell entra al seu cotxe i marxa a tota velocitat.

JAKE POV

Vaig entrar al meu cotxe i vaig marxar a tota velocitat. Necessito temps per pensar. Que faré?

Després d'uns dies...

Està a punt d'arribar el ball de principi de curs, tothom està molt ocupat pensant amb la seva parella, vestit o fins i tot en la beguda. Però els únics que no els importa són l'Emily i el Jake, els dos estan molt tristos i no xarren quasi. L'Emily ha deixat d'anar amb el Justin, fet comprensible però també d'anar als entrenaments de les animadores (Que hi havia entrat instantàniament després de començar a sortir amb el Jake) i fins i tot ha deixat de treure tantes bones notes. Per la part del Jake, ja no se li veu el seu preciós somriure i el seu rendiment als entrenaments ha baixat moltíssim, fet que ha provocat la derrota a 1 partit, fent que l'insti vagi segon al rànquing.

JAKE POV

Ho tinc decidit, l'he de deixar, el que m'ha fet és imperdonable, posar-me les banyes, a mi? Que l'he tractat com una reina i mai li faria mal. No només m'afecta a mi el que m'ha fet sinó al meu equip, la deixaré. Però perquè continuo sentint un buit dins meu, com si alguna cosa em faltes?

EMILY POV

Aquests darrers dies no he dormit gens bé i quan m'adormia tenia algun malson. Em sento tant culpable, el Jake m'ha tractat super bé i mai seria capaç de fer-me mal i jo vaig i li faig. Li necessito explicar tot i així ho puguem solucionar, encara que em costi acceptar-ho l'estimo...

El pròxim dia...

EMILY POV

Avui després de molts dies m'he aixecat amb ganes de menjar-me el món, el primer que faré en arribar l'insti serà anar a buscar al Jake i explicar-li tot. Però primer millor que m'aixequi i em dutxi, després em posaré l'uniforme d'animadora i a l'escola. Al cap d'una estona ja havia acabat però hi faltava un toc final, una mica de pintallavis rosat i ja. De camí a l'escola vaig passar per davant de casa del Justin, quan justament ell sortia, per això vaig accelerar el pas, però ell em va atrapar, ara que m'hi fixo porta l'equipació de l'equip de l'insti, quan hi ha entrat? Doncs deixant a part la seva vestimenta, avui estava més guapo que normalment, el seu cabell estava despentinat fet que el feia veure més sexy. L'estava observant fins que ell em treu del meu tranç.

Justin - Terra trucant a l'Emily, estàs bé? Et veig distreta, tot bé amb el Jake?

Emily- Si estic bé gràcies per preguntar i doncs... amb el Jake no ho sé fa dies que no el veig.

Justin - Sigui el que sigui ja ho solucionareu... ja veuràs.

Emily- Gràcies no saps com té trobat a faltar anem a l'insti junts?

Sense cap paraula ja em va respondre, vam començar a caminar un al costat de l'altre sense dir-nos res, però amb la seva presencia em bastava. En arribar a l'insti vam veure a tothom a l'entrada, tots molt sorpresos, hi havia un nou alumne, qui és?


Hola precisos i precioses, com estic de vacances ja tinc més temps per pensar i tal. Doncs aquí teniu el capítol, intentaré penjar cada dilluns però sinó puc faré maratons.

He tornat bitxes
- namastebitxes🔥

PERQUÈ NO EM DIUS QUE M'ESTIMES?Where stories live. Discover now