El meu repte... quines paraules més extranyes per definir la seva nòvia, ja ho heu sentit bé, soc la novia del capita de futbol america, voleu saber que va passar despres de la nostra conversa, la veritat es que em va deixar amb les ganes...de fer-me més amb ell, malpansats! Doncs ens vem començar a fer molt amics, fins el punt de tindre'ns molta confiança i parlar de temes que teniem en comú i un dia a casa no se com va sorgir i vam començar-nos a liar i va passar al següent nivell, l'únic que recordo son els seus preciosos ulls verds, de lo altre no m'enrecordo pero recordo que va marxar de casa meva sense dir-me res, no li vaig donar importancia ja que tenia molta son. El dia seguent estava disposada a parlar amb ell, li diria el que pensava, quan em dirigeixo a parlar amb ell, marxa i aixo ha passat tot el dia, m'ha estar esquivant, quina rabia! Tinc una idea despres de l'entrenament de futbol, l'anire a buscar i aixi va ser, al ser el capita era l'ultim a entrar i en aquest moment el vaig anar a empaitar, Ei, Jake! Que m'esquives? Vull parlar amb tu de lo d'ahir - vaig dir amb la meva veu més amistosa. Que va passar ahir? - odio quan fa aixo, fer-se el idiota perque no ho es. Jake enserio,pensava que volies algo...deixo-m'ho estar ja marxo...- vaig dir dolguda, ell va dir : Emily, es clar que m'enrecordo pero si et preguntes aquella pregunta, que em diries? Perque jo crec que seria un no... Uf esta tant mono quan es sincer i vulnerable, I exactament quina seria la pregunta ? - Se que esta malament pero vull que ho digui.
EMILY VOLS SER LA MEVA NOVIA? - va dir-me, uf com no resistir-se aixo
Oi,tant no saps el que he esperat perquè m'ho diguessis...
Estic incumplint la meva norma! Pero me la pela, m'agrada molt el Jake i fere el que vulgui i no fare cas a una merda norma!Que fort! Que monus son
Team Jakely o team Justily ?
YOU ARE READING
PERQUÈ NO EM DIUS QUE M'ESTIMES?
RomanceHola, soc l'Emily Brown! Una noia molt corrent que comença l'últim any d'insti. Setmanes abans per un event molt important, prometo no tornar-me enamorar, però que passarà quan entrin a la meva vida 2 nois, el meu millor amic i novio i un grup d'en...