10- L'imbècil ha tornat

374 14 5
                                    

En arribar a l'insti vam veure a tothom a l'entrada, tots molt sorpresos, hi havia un nou alumne, qui és?

L'última persona que volia veure, el meu ex, l'Aleix, que hi fa aquí? Si vaig independitzar-me va ser justament per allunyar-me d'ell, no pas per gust, doncs el Justin instintivament em passa el seu braç per sobre dels meus hombros de manera sobre protectora, que normalment retiraria però ara de veritat que ho necessitava, ens obrim lloc fins l'Aleix i llavors l'esquivem per poder entrar, tant nois com noies han caigut als seus peus, quins il·lusos ell només els vol com a distracció. Deixem de parlar de l'imbècil, parlem del Justin, ell s'està portant molt bé amb mi però a la vegada crec que a vegades el tindria que aturar, per exemple com que comparteixo classes amb el Jake, ens veu mentre ell em passa el braç pels hombros, quant li faig un petó a la galta o ell al meu front, en resum per qualsevol moviment fets pels dos em fan sentir malament. Perquè en part trobo a faltar el Jake, de moment no el considero encara part del meu passat i tampoc tinc intenció de fer-ho i a la vegada també m'he adonat que estic jugant a dos bandes, m'estic tornant el que més temia...una trenca-cors, ja que si surto amb un, l'altre el deixaré fet a pols i sinó trio el correcte? Sempre tindre el dubte de que hagués sigut estar amb l'altre. Uf, quin embolic més gran.


Que creieu k farà la Emily? Es quedarà amb l'Aleix, el Jake o el Justin? Deixeu-ho els comentaris!
Ja que el que més surti serà el final oficial i llavors faré finals

Namastebitxes🔥

PERQUÈ NO EM DIUS QUE M'ESTIMES?Where stories live. Discover now