Hoofdstuk 1 ~ de ontmoeting

453 9 1
                                    

(Emily)

Ik stond deze ochtend met een goed gevoel terug op. Ik ging terug naar school en kon eindelijk mijn vrienden terug zien. Ik heb heel de zomer.In Cancun gezeten bij mijn familie. Het is warm weer vandaag dus heb ik een short aan en een zwart topje Opmet een vestje. Mijn haar zit in een schuine vissegraat.

Ik loop binnen in mijn vast lokaal en word al gelijk besprongen door Lucy

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Ik loop binnen in mijn vast lokaal en word al gelijk besprongen door Lucy. Luus is mijn hele leven al mijn beste vriendin. We zijn zussen van een andere moeder. "Hey, Luus. Ik heb jou zo gemist." "Omg ik jou ook. En heb je het al gehoord?" "Wat?" "Er komt een nieuwe jongen bij ons in de klas voor de laatste 2 jaren. Dan kan je eindelijk over Jay heen geraken." "Ik ben al lang over hem heen. Het is nu al 2 jaar geleden." "Het zal wel. Wat jij wilt." Ik duw haar en loop naar de rest die ik een knuffel geef. Bij Ethan blijf ik iets langer in een omhelzing. Man wat heb ik hem gemist. Ethan is al sinds dat ik op deze school zit mijn beste vriend. In het begin hadden we iets. Maar dat was niet voor lang. We zijn beter als vrienden. Ethan is ook de broer van Lucy. Daar waren we vorig jaar achter gekomen. Dan loop ik in een groepsknuffel met Vanessa en Kara. Vanessa en Kara zijn ook mijn beste vriendinnen. Ik samen met Luus, Vanessa en Kara, wij vormen een altijd een groep.

We kletsen nog met de rest en dan komt de leerkracht binnen. We hebben elk jaar dezelfde maar dat maakt niet uit. Want ze voelt echt als een tweede moeder. "Hallo allemaal. Ben blij om jullie allemaal weer terug te zien. Ga maar eerst op jullie plaatsen zitten." Zegt ze vrolijk wanneer ze binnenkomt. Als ik zit zie ik dat er naast mij nog plaatsen vrij zijn. Dan moet de nieuwe naast komen zitten. Altijd gezellig. Ik hoop maar dat hij niet stinkt. Ik haal mijn kladblok boven en begin mijn tekening af te tekenen. Ik hoor maar de helft van wat de leerkracht zegt. Het gaat gewoon over die nieuwe jongen. Toen ik de deur hoorde open gaan was iedereen plots stil. Ik weet niet waarom maar ik was niet van plan om op te kijken want ik was te druk bezig met mijn tekening. Toen voelde ik dat Lucy mijn arm de hele tijd aan het aanstoten was waardoor ik uitglee met mijn potlood. Recht door mijn tekening. "WAT!? Lucy" schreeuwde ik hard tegen haar. Ze sloeg een hand voor haar mond om niet te lachen en wees dan naar de deur. Ik volgde haar vinger en zag dat Dylan O'brien, de Dylan O'brien in de deur opening stond. Mijn ogen vergrote en ik sloeg mijn hand voor mijn mond om niet te vloeken. Mijn grootse idool heeft net me zien uitvliegen tegen iemand. "Lekker bezig Em!" riep Ethan naar me. "Hou toch je kop Ethan!" riep ik hem. "Emily, wat was de redenen dat je zo uitvloog tegen Lucy?" "Ik was aan het tekenen. En het lukte is een keer. Want handen zijn vrij moeilijk om te rekenen. Maar iemand" zei ik luid en duidelijk in de richting van Lucy. "Sloeg op mijn arm waardoor ik uitschoof en nu er een streep op mijn blad zit." "Sorry, Picasso." zei Lucy spottend. "Noem me geen Picasso. Da Vinci is veel beter." Iedereen lacht om die opmerking zelfs Dylan. Ik heb toch geen slechte indruk achter gelaten. Dat hoop ik toch. "Normaal moeten nieuwe leerlingen zich voorstellen. Maar aangezien iedereen hem toch kent zal dat niet moeten." zegt de leerkracht. "Ik heb wel een ding te zeggen. Ik ben niet alleen gekomen. Ik heb iemand meegebracht die overal met me mee gaat." En toen kwam er nog iemand binnen. Een jongen van onze leeftijd. Als ik naast me naar Lucy kijkt, zie ik in haar ogen dat ze hem leuk vind. Ze kijkt verleidelijk naar hem en hij kijkt verleidelijk terug. Ik lach en schut mijn hoofd. "Hey, ik ben Lukas. En ik doe altijd de muziek van Dylan. Maar zelf zing ik niet." "Okay, welkom op deze school, en in deze klas. Jullie zullen jullie er snel thuis voelen. Want dit is een hele hechte klas. We gaan ons ook even voorstellen. Ik ben mevr. Kustermans. Jullie leerkracht voor de komende 2 jaar. Jullie kunnen ook voor alles bij mij terecht." Toen keek de leerkracht mijn kant op als teken dat ik me moest voorstellen. "Ik ben Emily, ik kom uit Mexico en ik heb vrij veel hobby's." "En ze is verslaafd aan netflix" voegde Lucy lachend toe. "Ik niet alleen hoor" zei ik lachend terug. Na ik mezelf heb voorgesteld doet de rest dat ook.

He is in love with me? ft. Dylan O'Brien Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu