ΕΣΥ?!ΑΠΟΚΛΙΕΤΑΙ

168 14 7
                                    

Δεν μπορει...εσυ;Πως;Γιατι;
Ειχανε γνωριστει,ειχαμε μιλησει,γιατι το εκανες;Γιατι ρε.

"ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΑΡΗ;ΓΙΑΤΙ;" αρχισα να φωναζω και το μονο που εκανε ηταν να κατεβασει το προσωπο του και να κοιταξει κατω.
Ηρθε προς το μερος μου και μοτ επιασε το μαγουλο και μου το χαιδεψε,μα με λαθος κοριτσι εμπλεξες μαλλον.

Τραβηχτηκα και τον κοιταξα αγρια.Εβγαλε ενα μαχαιρι απο την τσεπη του και εκλεισα τα ματια μου.Μα ακουστηκρ ο ηχος απο το σκοινι.Τι...

"Στο σπιτι δεν θα εισαι σαν φυλακισμενη,αλλα σαν καλεσμενη" Ειπε...καλεσμενη;προχορουσανε για να με παει στο δωματιο και συνεχισε να μιλαει."Μπορειε να πας οπου θες μεσα στο σπιτι,εκτοε απο το Ανατολικο δωματιο"ειπε.Ειχα περιεργια να τον ρωτησω και ετσι το εκανα."Γιατι στην ανατολ-"ειπα και με διεκοψε με θυμωμενο υφος."ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ!ΕΚΕΙ ΕΧΩ ΜΟΝΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΕΓΩ!"ειπε και εσκυψα το κεφαλι απο φοβο.

Μπηκα στο δωματιο το οποιο με εδειξε.Ποιο μεγαλο και απο το δικο μου ειναι αυτο το δωματιο."Αποψε θελω να δειπνησουμε μαζι,και δεν θελω αντιρησεις...Μπελ."ειπε εκλεισε την πορτα.

Ξαπλωσα στο κρεβατι και ξεσπασα σε κλαμματα,δεν αντεξα.Μου λειπει ειδη η Εμικια,Η Αναστασια,ο Μπαμπας μου...Βοηθεια...καποιος...

(Αντωνης POV)

Δεν εχει ουτε 3 ωρες και δεν εχει γυρισει σπιτι.Ανυσηχω τοσο πολυ.Δεν μπορω να σταματησω να μην ανυσηχω,εδωσα ορκο στην Αννα να την προστατευω.

"Αγαπη μου,ηρεμησε.Μαλλον θα πηγε στην φιλη της την Χριστινα,παρτην και ελενξε αν ειναι εκει η οχι"ειπε η Εμιλια.Την Χριστινα θα παρω.

" Οο γεια σας κυριε Αντωνη,πως ειστε;"ειπρ η Χριστινα.
"Καλα ειμαι Χριστινα,να...ειναι εκει η Μπελ;" ειπα κα η απαντηση ηταν Οχι...ΠΟΥ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ.
"Ενταξει τωρα να ανυσηχουμε"ειπε η Εμιλια και καλεσαμε την Αστυνομια.

(Αρης POV)

Καθησα στο σαλονι οπου ημουν εγω και ο αδελφος μου και ανοιξαμε την τηλεοραση να δουμρ τιποτα ενδιαφερον.
"Σημερα 5 Μαϊου χαθηκε μια 18χρονη νεαρη κοπελα με το ονομα Μπελ Ευθυμιου,οποιος η οποια ξερει η την εχει δει πουθενα να καλεσει στις αρχες"

Κοιταχτηκα με τον αδελφο μου και ειπα να γινει κατι το οποιο πρωτη φορα θα το δοκιμαζα.Η μητερα μας ηξερε μαγικα ξορκια για να μας προστατευει.Οποτε εκει που ηταν το σπιτι,καταφερα να καω την διαδρομη που ακολουθει με χιονο,και εδω που ειμαστε εμεις ανοιξη.Για να παραξενευονται.

"Δεν το πιστευω,κι αν μας βρουν;" ειπε ο Ανδρεας."Δεν θα μας βρουν.Εγω δεν θα το επιτρεψω"ειπα.Οχι,τωρα την βρηκα δεν προκειται να την χασω.

Πρεπει να με ερωτεθτει και να την ερωτευτω για να λυθει η γαμωκαταρα.Και θα λυθει.Θα το κανω εγω αυτο.

(Χριστινας Pov)

Δεν μπορει,πως γινεται να χαθηκε;Ανοιξε η γη και την καταπιε;Αποκλιεται.Την σκοτωσαν;ΤΙ ΛΕΩ ΙΙΙΙ ΟΧΙ!ΤΗΝ ΑΠΕΙΓΑΓΑΝ;ΠΙΘΑΝΟΝ...ΑΑΑΑ ΟΧΙΙΙΙ.
"ΟΧΙ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ,ΓΙΑΤΙΙΙΙ" αρχισα να φωναζω που εκανα τον Μανωλη να τρανταχτει απο την θεση του.Ηρθε και με πηρε μια τεραστια αγκαλια."Ηρεμα αγαπη μου,την κουμπαρα μας θα την βρουμε"ειπε και με εκανε να γελασω.Καθησαμε στον υπολοφιστη και στα κινητα μας για να τους ειδοποιησουμε ολους για την μπελ σε ολα τα social media.Μας πηρε ο υπνος πανω στα κινητα μας...μπελ...γυρνα πισω...

(Άρης POV)

"Δεν πρεπει να μαθει οτι την ψαχνουν,το καταλαβες;" ειπα στον Ανδρεα και εγνεψε καταφατικα.Δεν θελω η Μπελ να φυγει απο εδω.Σαν πως μπορει;Το συνθιμα δεν το ξερει.Τωρα που την εχω,δεν προκειται να την χασω.Την ξερω απο μικρος αλλα αυτη οχι.Την παρακολουθω εδω και χρονια και δεν το ξερει κα καλυτερα.Θα γινει δικια μου ητε το θελει ητε οχι.

Γεια σας σατανοπαιδακια μου(Ναι ετσι θα σας λεω νετι)Οριστε κα η αποκαλυψη,ιιι ο συμμαθητης της...ΣΟΚ
🐚:Τι θα κανει ο Αρης στην Μπελ;
🐚:Η Χριστινα θα την ψαξει η οχι;
🐚:Ο Ανδρεας θα την γνωρισει η θα εξακολουθει να ειναι υπο τις διαταγες του Αρη;

Αν σας αρεσε γραψτε μου ενα σχολιο💬Χαριστε μου το αστερακι👉🏻🌟γιατι ετσι με βοηθατε να συνεχισω και εμεις θα τα πουμε στο επομενο παρτ🔥🔥

(το επομενο παρτ θα ειναι CAST)

Ερωτεύτηκα τον απαγωγέα μουWhere stories live. Discover now