Στο σπιτι του Ευθυμιου
Ελπιζω οτι καποια μερα,θα ξανα ερθει η Μπελ και θα μας πει τι εγινε.Ακουσα την εξωπορτα να ανοιγει και ετρεξα γρηγορα,και ηταν η Αντα.Ερχοταν τακτικα στο σπιτι απο τοτε που εξαφανιστηκε η Μπελ."Καλημερα σας κυριε Αντωνη"ειπε οσο μπορουσε με χαμογελο.
Μπηκε μεσα και παρατηρισα στο ποδι της ενα ταττουαζ με αραβικα γραμματα."Αντα στο ποδι σου τι-"πηγα να πω μα την απαντηση γρηγορα την πηρα.
"Ειναι το ονομα της Μπελ" ειπε και ακουσαμε ενα τηλεφωνο να χτυπαει."ΟΜΓ Η ΜΠΕΛ.ΜΠΕΛ;ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ;ΕΡΧΕΣΑΙ;ΤΕΛΕΙΑ!"ειπε και ενα χαμογελο δυνατο εμφανιστηκε στο προσωπο μου.Η κορη μου θα ερθει πισω τελεια.Πηρα τηλεφωνω την Εμιλια και η Αντα τον Γιαννη ετσι ωστε να κανουμε ενα παρτακι για να την υποδεχτουμε.Πισω στο καστρο
Εκλεισα το τηλεφωνο και εβαζα ρουχα και ξαφνικα ηρθε απο πισω μου ο Σαββας."Χμμ...τι σεξυ που εισαι"ειπε και κοκκινησα.Μου εδωσε ενα φιλι και μου ειπε σοβαρος."Θα σε συνοδεψει ο Ανδρεας,θα πει οτι εγω σε εσωσα και οτι θα με γνωρισεις σε αυτους πιο μετα"ειπε.Οπως ειχα σκεφτει να πω.Πονηρος ειναι ο Λυκοε μου.
Ετοιμαστηκα και με περιμενε ο Ανδρεας,μεσα στο αμαξι.Μπηκα και εβαλα και την ζωνη μου."ΑΝΔΡΕΑ!ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΜΕ"ειπρ ο Σαββας και ενα νοημα ο Ανδρεας οτι ολα θα ειναι ενταξει.Και ξεκινησαμε για την πολη.Στο αμαξι ο Ανδρεας μου ειπε οτι ολα θα πανε καλα.
κατεβηκαμε και ανεβηκαμε στο σπιτι και μολις ανοιξα την πορταη Χριστινα ηρθε προς εμενα και με αγκαλιασε."Μπελ μου ευτιχως εισαι καλα"ειπε."Δοξα τον θεο να λες χριστινα,που βρεθηκε ο Ανδρεας και ο Αδελφος του και με βοηθησαν;"ειπα και τα ματια της επεσαν πανω στον Ανδρεα.Εκανε οπως τοτε με τον Γιαννη.Αλλα απο οτι ξερω τωρα δεν τα πανε καλα.
Και ετσι καθως περνουσε η ωρα λεγοντας ο πατερας μου με τον Ανδρεα πως ειχαν τα πραγματα και ετσι εγω συζητουσα οτι με τον αδελφο του Ανδρεα εχω σχεση,ναι μεν ειναι ψεμμα αλλα κατα κει παει το πραγμα.Και οτι το καστρο παντα θα ειναι επροσδεκτο μονο για αυτους αλλα χωρις τον Γιαννη.Δεν εχω κατι μαζι του αλλα σαν χαρακτηρας δεν μου αρεσει.
Ηταν να φυγουμε και ο Πατερας μου με ρωτησε αν μπορει να ερθει και του ειπα οτι μπορει,εφοσων ο Σαββας μου ειχε προτεινει να τους καλεσω.Πηρα μερικα ρουχα.Το κινητο μου.Κορνιζες με τους γονεις μου,την Εμιλια,και την χριστινα και φυγαμε.
στεναχωρηθηκα αλλα ηξερα οτι θα ερθουν οποτε τους αποχαιρετησα και πηγαμε στο καστρο.Επιστρεψαμε και πηγα να βαλω τις κορνιζες στο δωματιο μου,την στιγμη που μπηκε ο Σαββας."Πενταμορφη τους ειπες να ερθουν;"ειπε και εγνεψα καταφατικα και χαρηκε καθως με πηρε αγκαλια.Ξαπλωσαμε στο κρεβατι καιι ειμασταν αγκαλια.
για πρωτη φορα νιωθω ευτιχισμενη...
γεια σας τερατακια μου πως ειστε;
εγω καλα σχετικα,τα ξερετε εξετασεις,ανχως και και αυτα αλλα τελειωνουμε συντομα οποτε μην στεναχωριεστε 2 βδομαδες ειναι θα περασουν και εμεις μαζι.
αν σας αρεσε το κεφαλαιο χαριστε μου ενα αστερακιτο σχολιο σου να μου πεις αν σου αρεσε και εμεις θα τα πουμε στο επομενο κεφαλαιο
φιλια πολλα
YOU ARE READING
Ερωτεύτηκα τον απαγωγέα μου
RomanceΣτην Αγγλια ζουσε ενα πολυ ερωτευμενο ζευγαρι.Ο Αντωνης Ευθυμιου,μεγαλοεπιχειρηματιας και η Αννα Μητροπουλου.Ζουσαν ευτιχισμενη μεχρι που η Αννα θα περιμενε να γεννησει ενα παιδι,ενα κοριτσακι.Ομως θα ζουσε μονο το κοριτσακι.Μετα απο τον θανατο της...