Βγηκε ο γιατρος βγαζοντας τα γαντια του και ολοι μας πηγαμε να μαθουμε.Ο Γιατρος με λιγα λογια μας ειπε πως θα γεννησει κανονικα και οτι το παιδι δεν θα παιθανει και ουτε αυτην.Χαρηκα τοσο πολυ που ο πατερας της με αγκαλιασε και μου ειπε να την προσεχω.Εγνεψα καταφατικα και μπηκα στο δωματιο για να την δω.
Ηταν ανυσηχη και πολυ αλλα πολυ υσηχη...πρωτη φορα την εβλεπα ετσι.Πηγα κοντα της και τις επιασα τα χερια λεγοντας τις οτι το παιδι μας γεννηθηκε καλα.
Μας το εφερε η νοσοκομα,ηταν ενα ξανθο κοριτσακι με μπλε ματακια.Ομορφο σαν την Μπελ...(και ζωηρο σαν εσενα ε σαββα;-αφηγητρια)
Ε ναι υποθετω πως ναι."πως θα την πουμε;"ειπρ η μπελ κοιτοντας με στα ματια."χμμ...Γιατι να μην την πουμε Λινα"ειπα κακ φανηκε να τις αρεσε.Αφου περασανε δυο με τρεις μερες ηρθε η ωρα να βγει η Μπελ και η κορη μας απο το νοσοκομειο.Ειχε ερθει ο Ανδρεας και η Χριστινα μαζι μας για να μας βοηθησουν.
(Ανδρεας Pov)
Ενιωθα ενα παραξενο αισθημα,οτι κατι κακο θα συμβειι,οτι κι αλλη συμφορα θα εχουμε παλι.Εγω με την Χριστινα ειχαμε ερθει τις τελρυταιες δυο μερες πολυ κοντα με αποτελεσμα να αρχιζει να μου αρεζει.(FFlashback
"Μην ανχωνεσαι Χριστινα" την ειπα καθως τα πρασινα ματακια της με κοιτουσαν.Την αγκαλιασα και την καθισυχασα,μα κατι επαθα και την φιλησα.
End of Flashback
(Γιαννης POV)
Θα τα εσπαγα ολα απο τα νευρα μου,δεν μπορουσα να το πιστεψω.Με χωρισε το μοναδικο κοριτσι που με αγαπουσε.ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΗ ΦΤΑΙΕΙ Η ΜΠΕΛ.Αααααα.Πηγα στην βιβλιοθηκη του πατερα μου να ψαξω για ξορκια.
Ειδα οτι ειχε για λυκους κακ ετσι βρηκα για εναν μαυρο λυκο με μαυτα ματια.Αυτο ηταν.
Αρχισα να το φτιαχνω το φιλτρο και πετυχε.Ηρθε η ωρα να παρω την εκδικηση μου
(Σαββας POV)
Ο γιατρος μας ανακοινωσε οτι επιτελους μπορει η Μπελ και η Κορη μας να φυγουμε.Ξρκινησαμε ολοι μαζι για το καστρο και οι γονεις τις μονο που εκει περιμεναμε μια αναπαντεχη συναντηση.
"Δεν μπορει..." αναφωνισα.Η Μπελ αγκαλιασε σφιχτα το παιδι μας και εγω με τον Ανδρεα πηραμε θεση."Φιλαχτητε ολοι,αρχιζει ο πολεμος τωρα".
Γεια σας τερατακια μου😈
Να το το κεφαλαιο χιχιχιχιχιχιχχιχιι.
Αφηστε ενα σχολιο💬Την ψηφο σας🌟και τα λεμεεεε.
YOU ARE READING
Ερωτεύτηκα τον απαγωγέα μου
RomanceΣτην Αγγλια ζουσε ενα πολυ ερωτευμενο ζευγαρι.Ο Αντωνης Ευθυμιου,μεγαλοεπιχειρηματιας και η Αννα Μητροπουλου.Ζουσαν ευτιχισμενη μεχρι που η Αννα θα περιμενε να γεννησει ενα παιδι,ενα κοριτσακι.Ομως θα ζουσε μονο το κοριτσακι.Μετα απο τον θανατο της...