zawgyi>>>
"Hyunee ေျပာတာအမွန္ေတြလား?"
"က်ြန္ေတာ္ခင္ဗ်ားကိုဘယ္တုန္းက လိမ္ခဲ့ဖူးလို႔လဲ Yeol"
Chanyeol ဘာတစ္ခြန္းမွမေျပာမိေတာ့ပဲ နွုတ္ခမ္းပါးတို႔ေစးကပ္လာသေယာင္...
Omma ကဒီလိုလုပ္ရပ္မ်ိဳးလုပ္လိမ့္မယ္လို႔ တစ္ခါမွေတြးမထားခဲ့ဘူးတာ...သူသိပ္ေလးစားရတဲ့ omma ဟာဒီလိုတဲ့လား??
"ကိုယ္...ကိုယ္ေတာင္းပန္ပါတယ္ Hyunee...Omma အစားကိုယ္ေတာင္းပန္ပါတယ္"
သူ့နားကို ေရာက္လာျပီး ရုတ္ခ်ည္းနွလံုးသားကို ဆြဲလုသြားပါေသာေကာင္ေလးသည္ သူ့အတြက္အဆိပ္တစ္ခြက္ျဖစ္ေနခဲ့မွန္းတကယ္ကိုထင္မထားခဲ့...
Baekhyun ေျပာပံုအရေတာ့ Omma က hyunee အစ္ကိုေသေအာင္လုပ္ခဲ့တာတဲ့ေလ...
Chanyeol ရဲ့အစ္ကိုနဲ့ Baekhyun အစ္ကို ခ်စ္သူေတြျဖစ္ေတာ့ Omma ကခြဲခဲ့တာ...ေနာက္ဆံုးရလဒ္ကေတာ့ Omma ရဲ့ဖိနိွပ္မွုေတြေျကာင့္ Baekhyun ရဲ့အစ္ကိုဟာအဆံုးစီရင္သြားခဲ့တယ္
အခု Baekhyun ရဲ့ပစ္မွတ္က သူျဖစ္လာခဲ့တာေပါ့...
"ခင္ဗ်ားေတာင္းပန္လဲဘာမွမထူးဘူး Yeol...က်ြန္ေတာ္ခင္ဗ်ားအေမကိုမုန္းသလို ခင္ဗ်ားနားေရာက္လာတာလဲ လက္စားေခ်ဖို႔သက္သက္ပဲ"
"ကိုယ္...ကိုယ္နားလည္ပါျပီ Hyunee"
Hyunee ေရွ့တြင္ Chanyeol ဒူးေထာက္ထိုင္ခ်လိုက္မိတယ္...
"ကိုယ့္ Omma အမွားအတြက္...ကိုယ္ေတာင္းပန္ပါတယ္ Hyunee...ကိုယ့္ကိုမင္းပိုင္ပါတယ္"
Baekhyun မဲ့ျပံဳးျပံဳးလိုက္သည္ကိုေတာ့ chanyeol ျမင္ျဖစ္ေအာင္ျမင္လိုက္ပါေသးသည္...
ေအာ္...ခ်စ္ရသူအျပံဳးေပပဲ...ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့အျပံဳးျဖစ္ျဖစ္ ေျကာက္စရာေကာင္းတဲ့အသြင္ျပင္ျဖစ္ျဖစ္ ဘာမဆိုသူလက္ခံနိုင္ရမွာေပါ့ေလ...
"ခင္ဗ်ားက်ြန္ေတာ့္ကိုလက္ထပ္ရမယ္ Yeol"
"ဟင္?!"
"ခင္ဗ်ားအေမက ေယာက်ာ္းခ်င္းျကိဳက္တာကိုသိပ္မုန္းတာေလ"
Chanyeol ေခါင္းကိုသာျပန္ငံု့ရင္း Baekhyun ေျပာသမွ်လက္ခံေပးမိတယ္...လက္ထပ္ဖို႔ဆိုတာ သူမေမွ်ာ္လင့္ခဲရဲတဲ့အရာတစ္ခု...
YOU ARE READING
As your wish...
Fanfictionကိုယ့္အေသြးအသားကို မင္းစိတ္ျကိဳက္သံုးေဆာင္ပါ hyunee... (warning:Chanyeol bottom!!) Baekyeol/Chanbaek Yaoi RatedM Sorry for bad writings 90°bow #Yoohyunee