zawgyi>>
"နိုးျပီလား ေယာလ္..."
"အင္း hyunee..."
Baekhyun ဘာမွမေျပာပဲ ေခါင္းသာျငိမ့္ျပသည္...
ခ်န္းေယာလ္ စိတ္ထဲတစ္မ်ိဳးပင္ ဘဝင္မက်ျဖစ္ေနတာေျကာင့္ hyunee ကိုအရဲစြန္႔ကာ ေမးဖို႔ျကိဳးစားရေတာ့တယ္..."ည..ညက..."
"အင္း ဘာျဖစ္လဲ"
"Hyunee ေက်နပ္ရဲ့လား?"
ခ်န္းေယာလ္ေမးလိုက္ေတာ့ Baekhyun နွုတ္ခမ္းပါးမွ တစ္ခ်က္ျပံဳးလိုက္သည္ကိုေတြ႔ရသည္...
ထို့ေနာက္၊သူ့ဘက္တစ္ခ်က္လွည့္လိုက္ရင္း မ်က္ဝန္းတို႔ကိုစိုက္ျကည့္လာတယ္..."မေက်နပ္ဘူးဆိုရင္ေရာ?"
"ကိုယ္...ေတာင္းပန္..."
"အခုေက်နပ္ေအာင္လုပ္ေပးမလား"
"ဟင္"
ခ်န္းေယာလ္ နွုတ္ခမ္းမ်ားပြင့္ဟသြားရသည္... တကယ္ေတာ့သူမျဖစ္ပါ... Hyunee ညကဘယ္ေလာက္ျကမ္းထားလဲ သူအသိဆံုး...
တစ္ကိုယ္လံုးနာက်င္ျပီးကိုက္ခဲေနတာ...
ေသြးစေတြျမင္တာေတာင္ မသိဟန္ေဆာင္ျပီး တစ္ညလံုးဆက္ဆံခဲ့တဲ့ hyunee ေလးေျကာင့္ ေအာက္ပိုင္းကအထိေတာင္မခံနိုင္ေတာ့ဘူး...ဒါကို အခုသာထပ္ေပးရမယ္ဆိုရင္...
ျပီးေတာ့
Hyunee ကတစ္ခါထဲနဲ့ဘယ္ေတာ့မွျပီးတတ္တာမဟုတ္...တကယ္ဘယ္လိုမွမျဖစ္ပါ...
ဒါေပမဲ့ hyunee ကတကယ္လိုခ်င္ေနတာဆိုရင္ ဘယ္လိုလုပ္မလဲ?သူစိတ္ကုန္သြားရင္ေရာ??
အေတြးျကားဗ်ာမ်ားေနေသာ ခ်န္းေယာလ္ကိုျကည့္ရင္း Baekhyun ရယ္မိသည္...
သူရယ္တာျမင္ေတာ့ အူေျကာင္ေျကာင္ေလးျပန္ျကည့္ေနျပန္တဲ့ ေယာလ္...
"အိမ္ျပန္ေတာ့မယ္ ခင္ဗ်ားလိုက္မွာလား"
"အင္း...Hyunee"
ခ်န္းေယာလ္ မတ္တပ္ရပ္ဖို့လုပ္တဲ့အခါ ေအာက္ပိုင္းကနာက်င္မွုေျကာင့္ ေျခေထာက္ပင္ေခြက်သြားရတယ္...
သူလဲသြားတာျမင္ေတာ့ hyunee ခ်က္ခ်င္းအနားေရာက္လာကာ ကူတြဲေပးလိုက္သည္...
"အဆင္ေျပရဲ့လား?ခင္ဗ်ားအရမ္းနာေနတာလား?"
စိုးရိမ္တျကီးေမးလာတဲ့ hyunee ပံုစံေလးေျကာင့္ သူ့ရင္ထဲအေပ်ာ္လံုးေတြဆို႔သြားရတယ္...
YOU ARE READING
As your wish...
Fanfictionကိုယ့္အေသြးအသားကို မင္းစိတ္ျကိဳက္သံုးေဆာင္ပါ hyunee... (warning:Chanyeol bottom!!) Baekyeol/Chanbaek Yaoi RatedM Sorry for bad writings 90°bow #Yoohyunee