4

17.6K 464 15
                                    

zawgyi>>>

"အ့ ပတ္ခ်န္းေယာလ္ အရမ္းေကာင္းတယ္ shit!"

အလုပ္စားပြဲခံုတြင္ လက္ကိုေထာက္ကာ အမွီျပဳထားရင္း စားပြဲေဘာင္ကို က်စ္က်စ္ပါေအာင္ ဆုပ္ကိုင္ထားေသာ Chanyeol....

မိမိ၏အေနာက္တြင္ေတာ့ Hyunee ကေနရာယူထားကာ သူ့အေသြးအသားကို စိတ္ျကိဳက္သံုးေဆာင္ေနေတာ့သည္...

Chanyeol မွာ နာက်င္လြန္းလို့ ခါးပင္ေကာ့ေနေသာ္လဲ Hyunee ကိုသူမတားျဖစ္ေခ်...

သူ့ရဲ့ Hyunee ေလး သူ့အေပၚသာယာေနတာကိုပဲေပ်ာ္သည္...

Hyunee အျပဳအမူေတြက ၾကမ္းတမ္းလြန္းသည္..
သို႔ေသာ္ Chanyeol က ႀကိတ္သည္းခံရင္း ရပ္တန္႔ဖို႔စကားတစ္ခြန္းပင္မဟခဲ့...

"Ummmm park chanyeol...ahh ညည္းစမ္း!ခင္ဗ်ားအသံျကားခ်င္တယ္ ေယာလ္..."

"အင္း...အင္းပါ Hyunee..ah ahh hyunee ah...နာတယ္"

Chanyeol ပင္ပန္းလြန္းလို့ အသံမထြက္နိုင္ေပမဲ့
Hyunee အလိုက် မ်က္လံုးစံုမွိတ္ကာ ညည္းညဴေပးရျပန္သည္

Hyunee ေလးက သူနာက်င္တာကို သေဘာက်သည္မို႔ နာနာက်င္က်င္သာ ညည္းညဴေပးေနမိတယ္...

"Ahh ေယာလ္...umm ေကာင္းတယ္!"

သူ့နာမည္ကိုေခၚညည္းရင္း သာယာေနတဲ့ Hyunee က Chanyeol ကိုနာက်င္မွုျကားကပင္ ျပံဳးေစျပန္ေရာ...

Hyunee နွုတ္ခမ္းကထြက္တဲ့ ညည္းညဴသံေတြက သူ့ေျကာင့္မို႔ပင္ေပ်ာ္သည္...

"က်ြန္ေတာ္ေညာင္းတယ္ ေယာလ္..."

"ဟင္?ကိုယ္...ကိုယ္ဘာလုပ္ေပးရမလဲဟင္ Hyunee..."

"စားပြဲေပၚပက္လက္လွန္လိုက္...."

"ေအာ္...အင္း Hyunee.."

Hyunee ေျပာတဲ့အတိုင္း သူ့အလိုက်
Chanyeol စားပြဲေပၚပက္လက္လွန္ကာ ေပါင္ကိုလိုအပ္တာထက္ပိုကားေပးထားလိုက္သည္...

မျကာမီပဲ Hyunee နဲ႔ သူ့ရဲ့ကိုယ္နွစ္ခုက ေပါင္းစပ္ျခင္းစတင္လာေတာ့တယ္...

"အ့ Hyunee..."

အတြင္းထဲ တစ္ဆံုးနက္နက္နဲနဲ ဝင္လာတာေျကာင့္ Chanyeol ေအာင့္သြားကာ မ်က္ရည္ပင္ဝဲလာရတယ္...

"ခင္ဗ်ားနာေနတာလား ေယာလ္?"

"ဟင္?အင္း...ရ..ရပါတယ္ Hyunee ဆက္လုပ္ပါ..."

As your wish...Where stories live. Discover now