zawgyi>>>
အစည္းအေဝးတြင္ လူအခ်ိဳ့တီးတိုးေျပာဆိုေနျကသည္...
အေျကာင္းကေတာ့ CEO park ရဲ့ေဘးမွာထိုင္ေနတဲ့ သူ့ခင္ပြန္းေျကာင့္ပါပဲ...
CEO park က တိက်ေစ့စပ္ျပီး စည္းကမ္းျကီးသလို အရမ္းထူးခ်ြန္တဲ့သူအျဖစ္နာမည္ျကီးတယ္...
ဘယ္မိန္းကေလးကိုမွအနားကပ္မခံခဲ့တဲ့ CEO park က သာမာန္ေယာက်ာ္းေလးတစ္ေယာက္ကို လက္ထပ္ခဲ့သည္က company ကလူေတြအကုန္လံုးအံ့အားသင့္ခဲ့ရသည္
အခုလဲ သူ့ရဲ့ခင္ပြန္းကို company အထိေခၚလာျပီး ဂရုစိုက္ေနတဲ့ CEO park ေျကာင့္ အားလံုးအျကည့္က Baekhyun ဆီမွာ...
"Hyunee ရရဲ့လား?အျပင္မွာေစာင့္မလား?"
"Hyunee ပ်င္းေနၿပီလား?"
"ကိုယ္ဘာလုပ္ေပးရဦးမလဲ?.
"က်စ္ က်ြန္ေတာ္က ရတာမို႔ ခင္ဗ်ားအလုပ္သာဆက္လုပ္ ေယာလ္"
"အင္းပါ"
Hyunee ေလး မ်က္ႏွာၿငိဳ ျငင္လာၿပီေပမို႔ ခ်န္းေယာလ္လဲ ၿငိမ္ေနလိုက္ရေတာ့သည္ သူကဏာမၿငိမ္ျဖစ္လဲျဖစ္ခ်င္စရာ hyunee ေလးက အလုပ္ကိုတစ္ခါမွလိုက္ဖူးတာမွမဟုတ္ပဲ...
သူလာတဲ့အခ်ိန္ေလး စိတ္ပ်က္သြားမွာစိုးလြန္းလို႔ chanyeol အရိပ္တၾကည့္ၾကည့္ လုပ္ေနရတာ...ထို့ေနာက္ တီးတိုးေျပာေနျကတဲ့ ရွယ္ယာဝင္မ်ားေျကာင့္ chanyeol ကပဲေခ်ာင္းတစ္ခ်က္ဟန္႔ကာ အစည္းအေဝးကိုစတင္ရေတာ့သည္...
Chanyeol ရဲ့ေဘးမွာ Baekhyun ကထိုင္ေနျပီး ဘယ္သူ့ကိုမွဂရုမစိုက္သည့္နွယ္ မ်က္နွာေဘးႏွင့္ မာေျကာေနတဲ့မ်က္နွာ...
ဂ်င္းေဘာင္းဘီဒူးျပဲကိုမွ ေျခခ်ိတ္ထိုင္ေနသည့္သူဟာ အေျကာင္းမဲ့ နွုတ္ခမ္းကိုမဲ့ထားေသးသည္
ျကည့္ရတဲ့ပံုစံဟာ CEO ရဲ့ခင္ပြန္းသည္ ဘယ္သူ့ကိုမွလူမထင္တဲ့ပံုစံပင္...
အနည္းငယ္မေက်နပ္ျကပါေသာ္လဲ CEO ေျကာင့္ ဘာမွမေျပာရဲပဲ တီးတိုးတီးတိုးနဲ႔သာ ျကိတ္အတင္းေျပာေနျကေလရဲ့...
"ဟိုတစ္ေယာက္..."
အလုပ္ကိစၥေျပာေနရင္း ရုတ္တရပ္ ဟိန္းထြက္လာတဲ့အသံက Baekhyun ထံမွမို႔ chanyeol အပါအဝင္အကုန္လံုးအျကည့္က သူ့ဆီမွာ...
YOU ARE READING
As your wish...
Fanfictionကိုယ့္အေသြးအသားကို မင္းစိတ္ျကိဳက္သံုးေဆာင္ပါ hyunee... (warning:Chanyeol bottom!!) Baekyeol/Chanbaek Yaoi RatedM Sorry for bad writings 90°bow #Yoohyunee