7

16.1K 494 20
                                    

zawgyi>>>

ကုတင္ေပၚပက္လက္လွန္လ်က္သား ျဖစ္ေနတဲ့ ခ်န္းေယာလ္ကိုယ္ေပၚကို Baekhyun တက္ခြလာကာ နွုတ္ခမ္းသားေတြကို အငမ္းမရနမ္းရိွုက္လာသည္....

သူတစ္ပါတ္လံုး ထိန္းခ်ဳပ္ထားရတဲ့ စိတ္ဆႏၵေတြကိုျဖည့္ဆည္းရန္သာ ေခါင္းထဲရွိေတာ့တယ္...

ခ်န္းေယာလ္ကိုယ္ကို အျကမ္းပတမ္းဆက္ဆံခ်င္သည္...

သူ့နာနာက်င္က်င္ေအာ္သံေတြျကားရတဲ့အထိ အတြင္းထဲ ခပ္ျကမ္းျကမ္းထိုးသြင္းျပဳမူမည္...

ခ်န္းေယာလ္တစ္ကိုယ္လံုး မိမိကိုက္ရာမ်ားနဲ့ျပည့္နွက္ေနသည္ကို အရသာခံျကည့္ရင္း ဆက္ဆံမည္..

သူဆံုးျဖတ္ထားတယ္...
ဒီညေယာလ္ကို လံုးဝနားခိုင္းမည္မဟုတ္...

Baekhyun နမ္းရိွုက္ေတာ့ ခ်န္းေယာလ္က အလိုက္တသိတုန့္ျပန္လာရင္း နွုတ္ခမ္းသားေတြကိုဖြင့္ဟေပးတယ္...

Baekhyun နမ္းရံုမက ဖိကိုက္လိုက္ ငံုခဲလိုက္ပါလုပ္ေနတာေျကာင့္ နွုတ္ခမ္းသားေတြ နာက်င္ေနရသည္...

သို့ေသာ္...ခ်စ္ရသူအတြက္ျဖည့္ဆည္းေပးရန္ အက်ႌျကယ္သီးေတြကိုလက္ကခ်ြတ္ရင္း Baekhyun ကိုယ္ေပၚမွ အက်ႌကိုပါကူညီေပးေနတဲ့ ခ်န္းေယာလ္...

အေပၚပိုင္းတစ္ခုလံုးလဲ hyunee ကိုက္တဲ့အရာေတြခ်ည္း...

အနမ္းေတြရပ္ဆဲလိုက္ျပီးေနာက္ Baekhyun အသက္ရွုသံေတြျပင္းကာ ေမာဟိုက္ေနသည္...
သူနမ္းထားတာေျကာင့္ နီရဲစိုစြတ္ေနတဲ့ခ်န္းေယာလ္ရဲ့ နွုတ္ခမ္းသားနဲ႔ တစ္ကိုယ္လံုးကို ရမၼက္တို႔နဲ့စိုက္ျကည့္ေနတယ္...

ခ်န္းေယာလ္ လွဲေနရာမွထလိုက္ကာ သူ့ေရွ့က Baekhyun ရဲ့ညီငယ္ေလးကို လက္ျဖင့္ဖြဖြကိုင္ျပီး ပါးစပ္ထဲထည့္လိုက္ေတာ့ hyunee ကသူ့ကိုအံ့ျသစြာျကည့္သည္...

ခဏျကာေတာ့ သူ့နွုတ္ခမ္းေတြရဲ့ျပဳစုမွုေအာက္မွာ hyunee သာယာျပီး သူ့ဆံသားေတြထဲလက္တို႔ထိုးဖြကာ ညည္းညဴလာေတာ့တယ္...

"အ့ အား ေယာလ္...အင့္  အ့"

Hyunee ေလးသာယာတာကိုသိေတာ့ ခ်န္းေယာလ္ နွုတ္ခမ္းပါးမွ ပိုလို႔ပင္ျပင္းျပင္းစုပ္ေပးကာ လွ်ာကိုသံုး၍ ပိုခံစားလို့ေကာင္းေအာင္ျပဳမူေပးေနတယ္...

As your wish...Where stories live. Discover now