Ep.6

7.6K 304 12
                                    

​ေန​ေရာင္​ျခည္​ခပ္​စူးစူးကမ်က္​ႏွာ​ေပၚက်​ေရာက္​ကာပူစပ္​ပူ​ေလာင္​ျဖစ္​​ေနသည္​မို႔ သူ႔မ်က္​လံုး​ေတြကိုလက္​နဲ႔ကာ ကာမ်က္​လံုးကိုဖြင္​့လိုက္​​ေတာ့ ျမင္​လိုက္​ရတဲ့စုတ္​ပ်က္​ပ်က္​အခန္​း၊ ၿပီး​ေတာ့ ညီွစို႔စို႔ကိုယ္​တြင္​းအနံ႔​ေတြ​ေၾကာင္​့သူ​ေဘးကိုၾကည္​့မိ​ေတာ့ .....

ညကအျဖစ္​အပ်က္​​ေတြက႐ုပ္​႐ွင္​ၾကည္​့ရသလိုဦး​ေႏွာက္​ထဲအစီအစဥ္​တက်ထြက္​​ေပၚလာသည္​။ သူ​ေဘးကိုၾကည္​့မိလိုက္​​ေတာ့ သူမ်ားလိင္​ဆက္​ဆံၿပီးသူ​ေတြလိုရင္​ခြင္​ထဲတိုးအိပ္​​ေပ်ာ္​​ေနတဲ့ခ်စ္​စရာ​ေကာင္​းတဲ့​ေကာင္​​ေလးတစ္​​ေယာက္​ပုံစံမ်ိဴးမဟုတ္​ပဲ အ​ေပၚပိုင္​းဗလာနဲ႔ ပက္​လက္​ၿကီးအိ္ပ္​​ေပ​်ာ္​​ေနတဲ့ Jin .... ​ေအာက္​ပိုင္​းကိုလွမ္​းၾကည္​့မိ​ေတာ့ ျခံဳ​ေပးထားတဲ့​ေစာင္​ကိုကန္​ခ်ထားတဲ့အတြက္​ ​ေအာက္​ပိုင္​းကလည္​းဗလာနတၱိ .....

NamJoon ထထိုင္​ကာ​ေခါင္​းကိုကုပ္​လိုက္​ၿပီးရယ္​လိုက္​မိသည္​။ ငါ့ရဲ႕ပထမဦးဆံုးမနက္​ခင္​း​ေလးက Romantic မဆန္​လိုက္​တာကြာ ..... ထို႔​ေနာက္​သူ Jin ကိုယ္​​ေပၚကို​ေစာင္​ျပန္​ျခံဳ​ေပးလိုက္​ၿပီး ​ေဘးကတဘက္​ကိုခါးမွာပတ္​ကာ ​ေရခ်ိဴးခန္​းထဲဝင္​ကာ​ေရခ်ိဴးလိုက္​သည္​။

​ေရပန္​း​ေအာက္​မွာ​ေရစက္​​ေတြရဲ႕​ေအးစက္​မႈကိုလည္​းခံယူရင္​းလည္​းသူျပံဳးမိသည္​။ ညကသူနဲ႔ Jin ​ေရပန္​း​ေအာက္​မွာလည္​း .....

သူ​ေရခ်ိဳးခန္​းထဲကျပန္​ထြက္​လာ​ေတာ့ Jin မနက္​စာျပင္​​ေနၿပီအထင္​နဲ႔မီးဖိုခန္​းထဲသြား​ေတာ့ Jin ကိုမ​ေတြ႔ .... သူအိပ္​ခန္​းထဲျပန္​သြား​ေတာ့မွ ဒငိး​ေလးကအိပ္​ရာ​ေပၚမွာအိပ္​​ေကာင္​းတုန္​း ......တကယ္​ဆို ကြၽန္​​ေတာ္​က​ေရမိုးခ်ိဴး​ေနခ်ိန္​မွာ သူက​ေအပရြန္​​ေလးဝတ္​ၿပီးကြၽန္​​ေတာ္​့ဖို႔မနက္​စာျပင္​​ေပး၊ ၿပီး​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို​အိမ္​​ေ႐ွ႕အထိလိုက္​ပို႔​ေပးၿပီး ​ေနာက္​တစ္​ခါထပ္​​ေတြ႔ရန္​ခြၽဲ​ေနမယ္​မဟုတ္​ဘူးလား။ ခု​ေတာ့.. .....

" အင္​း ....ဟင္​း .... "

​ေဟာ ....။ ​ေျပာလို႔ျဖင္​့မဆံုး​ေသးဘူးသူႏိုးလာၿပီ။ ​ၿပီး​ေတာ့​ျခံဳ​ေပးထားတဲ့​ေစာင္​ကို​ေျခ​ေထာက္​နဲ႔ကန္​ရင္​း

Don 't Save Me PleaseWhere stories live. Discover now