Ep.10

5.9K 240 32
                                    

" Hyung ... ​ေကာင္​း​ေကာင္​းျပန္​​ေနာ္​ Bar​ေတြဝင္​မ​ေနနဲ႔ ... "

ရင္​ဘက္​ကအက်ီစကို ခပ္​တင္​းတင္​းဆုပ္​ကိုင္​ထားရင္​း ႏႈတ္​ခမ္​းႀကီးစူကာ ​ေခါင္​းငုံ႔ကာ​ေျပာ​ေနတဲ့ ထိုဝက္​​ေပါက္​က​ေလး​ေၾကာင္​့ ၾကည္​ၾကည္​ႏူးႏူး ျပဳံးမိရင္​ ခပ္​​ေဖာင္​း​ေဖာင္​းပါး​ေလး​ေတြကို လက္​က​ေလးနဲ႔ဆြဲညစ္​လိုက္​သည္​။

" Jiminnie ​ေလးကလည္​း ကိုယ္​ဘယ္​မွမဝင္​​ေတာ့ဘူး​ ဟုတ္​ၿပီလား ... "

သူ႔ကိုယ္​​ေသး​ေသးလံုးလံုး​ေသးကို ရင္​ခြင္​ထဲဆြဲထည္​့ကာ ​ေျပာလိုက္​သည္​။ သူကလည္​း လက္​​ေသး​ေသ​း​ေတြနဲ႔ ခါးကိုလာဖက္​တြယ္​သည္​။ သူ႔နား​ေလးနားကို ႏႈတ္​ခမ္​းျဖင္​့ကပ္​ကာ .....

" ကိုယ္​က က​ေလးအထဲပဲ ဝင္​ ခ်င္​ တာ ... "

Yoongi ရဲ႕ပီတီတီစကား​ေၾကာင္​့ ဖက္​ထားတဲ့သူ႔လက္​​ေတြကို သူ႐ုတ္​တရက္​တြန္​းဖယ္​ပစ္​လိုက္​သည္​။

" ဟြန္​း ... ႏွာဘူးႀကီး ​ေက်ာင္​း​ေ႐ွ႕မွာဆိုတာလဲ သတိထားဦး အ႐ွက္​ကိုမ႐ွိဖူး ... "

" ဟက္​ဟက္​ .... နဲနဲ​ေလး​ေတာင္​အစမခံ​ေတာ့ပါလား BabyJi ... "

"​ေတာ္​ၿပီ ​ေတာ္​ၿပီ ​ေနာက္​ကို Hyung နဲ႔လာမ​ေတြ႔​ေတာ့ဘူး ... "

ႏႈတ္​ခမ္​းႀကီးကိုစူကာ လက္​ပိုက္​​ေျပာ​ေနတဲ့ JiMin​ေလးက ​ေက်ာင္​းဝတ္​စုံ​ေလးနဲ႔ အရမ္​းကိုခ်စ္​စရာ​ေကာင္​းလြန္​းပါသည္​။ ဒီ​ေသာက္​က​ေလးက​ေတာ့​ေနာ္​ .... စိတ္​​ေတြျပန္​ထလာ​ေအာင္​ ႏႈတ္​ခမ္​းကစူ​ေနရလား ....

" ကိုယ္​​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​ BabyJi​ေလးရယ္​ ... အဲ့လိုႀကီးႏႈတ္​ခမ္​း​ေလးကစူမထားပါနဲ႔ ဝက္​က​ေလးနဲ႔တူလြန္​းလို႔ ... "

" လူကိုဝက္​လို႔​ေျပာျပန္​ၿပီ ... ကဲကဲ .. ျပန္​​ေတာ့ Hyung ​ေတာ္​ၾကာ​ေန အတန္​းတက္​ရ​ေတာ့မွာ ... "

" အင္​း Baby ဂ႐ုစိုက္​​ေနာ္​ ဆရာသင္​တာလဲ​ေသခ်ာနား​ေထာင္​ .... မနက္​ကအ​ေၾကာင္​းဆီ စိတ္​​ေရာက္​မ​ေနနဲ႔ ... "

သူ​ေျပာ​ေျပာၿပီးခ်င္​း တဟားဟား​ေအာ္​ရယ္​ကာ Jimin​ေ႐ွ႕က ​ေျခလွမ္​းက်ဲႀကီးမ်ားနဲ႔ ထြက္​​ေျပးရ​ေတာ့သည္​။

Don 't Save Me PleaseWhere stories live. Discover now