Leżałaś tam jeszcze miesiąc. W każdym dniu przychodził do ciebie Yoongi. W dniu wyjścia też do ciebie przyszedł, spakował cie. Razem poszliście po wypis, a potem do twojego domu. Tam cię serdecznie przywitali bracia (którzy też często byli u ciebie w szpitalu).
Poszliście do twojego pokoju. Rozpakowałaś się. Usiedliście.
-Jutro musze iść do pracy?-zapytałaś
-Nie, szef powiedział, że da ci płatny urlop. Wrócisz w przyszłym tygodniu
-ok. -odpowiedziałaś
-Pójdziemy gdzieś w tym czasie oppa-powiedziałaś słodkim głosem
-Oppa?- zapytał zdziwiony i zdumiony- tak. Jestem twoim oppą i tak sie masz do mnie zwracać. Pójdziemy.
-A możemy teraz?
-Dzisiaj nie. Chciałbym z tobą spędzić czas oglądając dramy i filmy. Jutro możemy. Ok?
-Ok. Kocham cie oppa
-ja też cie kocham- bladoskóry się zarumienił
Włączyliście dramę ,,Just Between Lovers". Ogłdaliście ją wtuleni do siebie. Njestety nie dokończyliście całej. Zostało wam 9 odcinków. Poszliście się wykompać, a potem spać.
Gdy leżeliście Yoongi powiedział-Tęskniłem, bardzo tęskniłem- w tym momencie poleciało mu pare łez.
-Ja nie zbytnio, bo cały czas śniłam o tobie-otarłaś mu łzy i musnęłaś go w usta. Wróciłaś do poprzedniej pozycji(wtulenia się)
* Następny dzień*
-Yoongiś o której pójdziemy?
-Dzisiaj nie mam pracy więc możemy nawet za 2 godz. Tylko zjemy śniadanie i będę musiał iść do siebie. A potem znów tu przyjde po ciebie
-Ok.
Poszliście na śniadanie. Zjedliście je niestety szybko, więc Suga szybko poszedł.
Ubrałaś się w jakieś dresy.
Nudziło ci sie poszłaś pooglądać telewizor. Obejrzałaś jakiś horror.
Yoongi napisał, że zaraz przyjdzie, więc przebrałaś się w to:I na szybko zrobiłaś makijaż. Poszliście razem do restauracji. Byłaś zaskoczona bo on był ubrany w garnitur.
W połowie kolacji klęknął i zapytał-Wyjdziesz za mnie[T/I]
Popłakałaś sie ze wzruszenia i sie zgodziłaś. Włożył ci pierścionek na palec. Ze szczęścia mocno go przytuliłaś._______________
Taki krótki rozdział.
Podoba się wam? Zostawcie gwiazdke
CZYTASZ
Osobista Wizażystka |BTS
FanfictionGłówną bohaterką jesteś ty!!! Oprócz BTS będą się pojawiały też inne gwiazdy. Będą się pojawiały sceny18+ ale rozdziały będą oznaczane.