Po paru dniach od wyjścia ze szpitala wprowadziłaś się do chłopaków.
Jednak wszyscy zapomnieli, że masz rane i jak cię bili przy wygłupach to zazwyczaj w nią. Pewnego dnia zamknęliście się z Yoongim w jego sypialni i.....
Oglądaliście komedie a potem horror. Oczywiście horror wam obojgu wydawał się nudny i zasnęliście w swoich objęciach. Po jakimś czasie się obudziliście. Była 23:20. Teraz wam obojgu nie chciało się spać. Zaczęliście oglądać Anime. Nie wiedzieć dlaczego Yoongi puścił Yaoi. W pewnym momencie wasze wzroki spotkały się i.....
Nic po prostu oglądaliście. Po pewnym czasie zaś wasze wzroki się spotkały ale tym razem zaczęliście się namjętnie całować.18+
Po chwili uciekłaś do łazienki. Poszłaś się wykompać.
Ktoś do ciebie zapukał.
-Co?!!-krzyknęłaś
-Skarbie bo ja mam pilną potrzebę!!! Zaraz sie chyba zesikam!!#
-właź!!!
-napewno?.
-Tak. Nie chce tam sprzątać.
Wszedł załatwił się. W pewnym momencie spojrzał na ciebie nagą pod prysznicem. W jednym momencie mu stanął.
-Hm? Na mózg już ci totalnie bije?
-Nie ale...
-No chodź do mnie Yoongiś.- stał i sie w ciebie wpatrywał-No chodź, bo szansa przeminie.
Szybko się rozebrał. Zaczęliście zaś namiętnie się całować.
-Zajmij się mną tatusiu- wyszeptałaś pomiędzy pocałunkami.
Schodził z pocałunkami niżej i niżej.
-Tylko Yoongiś to mój pierwszy raz[no chyba żeby liczyć ten w śnie].
-serio?
-mhm..
-zajmę się tobą dobrze
-kocham cię
Wrócił do twojej twarzy, do namiętnego całowania. W czasie całowania wszedł w ciebie. Wiedział, że to nie jest zbyt przyjemne ale wypełnił ci te chwile pocałunkami.
Jękłaś. Yoongi powoli się w tobie poruszał. Zaczął przyśpieszać. W pewnej chwili robił to jak najszybciej mógł. Cały czas jęczałaś z rozkoszy. On to słyszał i był z siebie zadowolony. W pewnej chwili doszliście. Owunęłaś się cała w ręcznik a Yoongi tylko od pasa w dół. Wyszliście z łazienki,a tam czekali chłopcy.
-Może najpierw warto zapytać czy można wejść? - miałaś ręcznik zawinięty ledwo za tyłek. Wszystkim postawały-Mhm... Aż tak sie podniecacie? Chcecie popatrzyć?-na twarzy Yoongiego nastał grymas-To se kurwa porno ściągnijcie!!! Ja jestem tylko Yoongusia!!! Wszystko? To paszoch won!!!- wymachnęłaś ręką w tym momencie ręcznik ci spadł. Schowałaś sie za Suge. Widziałaś zadowolenie na twarzach chłopaków-Kurwa nie zrozumiano paszoch won!!!!
CZYTASZ
Osobista Wizażystka |BTS
FanfictionGłówną bohaterką jesteś ty!!! Oprócz BTS będą się pojawiały też inne gwiazdy. Będą się pojawiały sceny18+ ale rozdziały będą oznaczane.