-2-

9.1K 706 46
                                    

Кино зураг авалтаа дуусган дөнгөж гэртээ орж иртэл утас нь дуугарлаа.

Утсаа аван харвал "Халуухан дэндүү халуухан" гэж хадгалсан дугаараас залгаж байлаа.

Утсаар:

Инбинь: байна уу?

Кай: сайн уу нүүна

Инбинь: сайн сайн манай халуухан дур булаам залуу гэнэт өөрөө над руу залгаад л юу болсон бэ? Өнөөдөр чинь нар буруу талаас мандсан билүү? гэсээр тоглоом хийж амжлаа.

Кай: тоглох цаг алга аа, нүүна та хаана байна?

Инбинь: гэртээ байна. Дөнгөж сая л зураг авалт дууслаа

Кай: ашгүй дээ, нүүна та яг одоо манай ЭНТ дээр хүрээд ирээч тэгэх үү? таныг ирэхгүй бол өвөө намайг үгүй хийх гээд байна гуйж байна шүү амийг минь аварч байна гэж бодоод хүрээд ир.

Инбинь: за за, гэхдээ чи хэрэг тариа юу? юу болсон бэ?

Кай: 2-ны өдөр та хаана байсан? ямар нэг олон нийтийн үйл ажиллагаанд ороогүй биз дээ?

Инбинь: үгүй ээ яасан? зураг авалтгүй байсан болохоор бүтэн өдөржин гэртээ байсан шүү дээ, тэгээд ч би тэр өдөр чамтай ярьсан биз дээ?

Кай: тийм ээ тийм санаж байна зүгээр л шалгаж асуусан юм. За за нүүна дүүгийнхээ амь насыг аварч байна гэж бодоод яг одоо хүрээд ирээч гуйж байна. Ирээд залгаарай би таныг тосоод авна "ДИЙД ДИЙД"

үг хэлэх завдалгүй тасалж орхилоо.

Инбинь мэдээж багагүй гайхсан ч Кайн ингэж аминчилж гуйж байгааг огт хараагүй юм байна. Тиймээс үнэхээр аминд тулсан хэрэг гарсан байх гэж бодсоор Эс эм Энт-руу явлаа.

Энт-н хаалгаар ороод Кай руу залгах гэтэл тэр Инбинийг хүлээж байсан бололтой "дагаад яваарай" гэсээр гараас нь хөтлөн яаран алхана.

Инбинь "яасан бэ? миний царайлаг халуухан дүү, эгчийгээ гэнэт санаа юу" гэсээр жуумалзан алхана.

Тэд лифтэнд суун захирлын өрөө рүү явах ба Кай "эгчээ би танаас маш том юм гуйна, энэ юу ч байсан хамаагүй зөвшөөрнө гэж амлаач. Энэ удаад л дүүдээ тусалчих тэгээд л дүү нь таны ачийг хэзээ ч мартахгүй гуйж байна" гэсээр алгаа хавсран гуйна.

Инбинь "юу болоод ингэж гуйгаад байгаа юм? том хэрэг бололтой шүү. Арай болохгүй хүүхэн дараад авсан юм биш биз дээ" гэсээр Кайн өгзгөөс базаад авлаа.

/Дууссан/ 💋 Миний бяцхан гаж донтон 💋Donde viven las historias. Descúbrelo ahora