"Δεν έχει έρθει ποτέ στη θέση μου;" Είπε το κορίτσι ψιθυριστά καθώς περπατούσε και τότε ο Newt σταμάτησε να περπατάει και εκείνη τη στιγμή στιγμή στράφηκε προς εκείνην.
"Τι συμβαίνει Newt; Έγινε κάτι; "Αυτή πάγωσε από την απρόοπτη στάση του Newt και είχε την αμφιβολία μήπως άκουσε όσα είπε πριν.
"Μμμμ.. Νομίζω ότι άκουσα κάτι από κάποιον ή συγκεκριμένα από εσένα." Η απάντηση του Newt ήταν διστακτική αλλά όταν το κορίτσι άκουσε από τον Newt 'συγκεκριμένα από εσένα' τότε μαζεύτηκε κάνοντας δύο βήματα πίσω μεγαλώνοντας την απόσταση που είχαν οι δύο τους.
"Γιατί να πω κάτι για εσένα;" απάντησε γελώντας και συνέχισε μετά να μιλάει."Εάν ήταν κάτι θα στο έλεγα κατευθείαν αυτοπροσώπως και επίσης δεν είμαι τέτοιο άτομο Newt. "Ολόκληρονωντας αυτά που ήθελε να του πει και εκανε ακόμη δύο βήματα πίσω μεγαλώνοντας την απόσταση για την συνεχόμενη φορά.
"Είσαι σίγουρη New Greenie; Ξέρεις κάτι σε εμένα δεν μου αρέσει να λένε πράγματα πίσω από την πλάτη μου. " Σχολίασε ο Newt διαβάζοντας ολόκληρο το πρόσωπο της και αυτή εγνεψε αρνητικά κοιτάζοντας το χωμάτινο έδαφος.
Αλλά της ήρθε μια ιδέα!
Η New Greenie τότε σήκωσε το κεφάλι της και κοίταξε βαθιά και πειστικά στα καφέ του μάτια κάνοντας τον να την πιστέψει αυτή φορά." Ούτε κι εμένα επίσης.... δεν μου αρέσει να μου συμπεριφερονται άσχημα σε ένα άτομο που μόλις ήρθε και δεν έχει ιδέα τι της γίνεται. "
Είχε πέσει απόλυτη ησυχία μόνο ο ήχος δέντρων που κινούνται από τον αέρα κάνοντας τα σκουρόχρωμα μαλλιά της κοπέλας να πέφτουν στο πρόσωπο της και να της κάνουν πιο όμορφη τονίζοντας τα καφέ ματιά της επίσης.
Μέσα στην βαθιά ησυχία που είχε επικρατήσει για αρκετά δευτερόλεπτα μεταξύ τους ακούγεται μια φωνή μακριά από το συμβούλιο των Gladers να φωνάζει.
"Newt... Newt... Πρέπει να σου πω κάτι. "
Ο Newt κοίταξε να δει ποιος είναι και τελικά ήταν ο Thomas που έτρεχε προς σε αυτούς και ήθελε να του πει κάτι.
"Οοο φίλε ευτυχώς που σε βρήκα. Λοιπόν με έστειλε ο Alby να σε βρω και να πάμε μαζί πίσω στον Alby γιατί θέλει κάτι να σου πει ως αρχηγός σε δεύτερο αρχηγό. Θα έρθεις; "Είπε ο Thomas εξηγώντας αυτά που του είχε ο Alby στον Newt αλλά ο Newt δεν ήθελε να πάει το μόνο που ήθελε ήταν να μείνει με την κοπέλα αν και είχαν έναν μικρό καυγά δεν τον ένοιαζε ιδιαίτερα.
ESTÁS LEYENDO
♠Bloody Girl:Book 1(The Maze Runner)♠«The Past Falls...The Future Rises»
Ciencia Ficción★Περίληψη Ιστορίας-Βιβλίου★: Ένας λαβύρινθος.Άγνωστα πρόσωπα μεταξύ τους που δεν ξέρουν από πού προήλθαν χωρίς να έχουν αναμνήσεις και προσπαθούν με κάθε τρόπο να βρούνε μία μέθοδο για να αποδράσουν από τον λαβύρινθο και να ανακαλύψουν και άλλες πλη...