Hero pov;
Hari ni , auch my bad luck .
Aku akan masuk semula ke sekolah setelah cuti selama 3 bulan .
Sekolah yang hampir kesemuanya pelajar namja . nope tak hampir but kesemuanya
Hidup kami tak sini , tak seindah taik bintang jatuh .
Takde yeoja nak segarkan mata .
Kesemuanya manusia yang mempunyai halkum-- Yeuk , macam mana nak usya .
Engko pikir semua laki kat sini berketurunan sajat nak usya sesama sendiri .
Nasiblah pensyarah kami bukan semua laki kalau tak , memang -_-# .
Tapi hanat kau nak tau pe lagi teruoks , kesemua pensyarah perempuan sudah berkah--
ah tak semua , sebilangan . maaf aku lupa cikgu baru tu
2 pensyarah lagi yang still bujang .
Not bujang at all . Satu dah tunang . Satu lagi yang seyes single .
Jadi hanya itulah yeoja yang mampu kami usya .
Tapi yang susahnya-- ,
pensyarah ni sombong gila , garang macam singa betina terlepas 'kabar angin' . Haih , susah-susah .
Pernah sekali kawan kelas aku kena lempang oleh pensyarah tu , sebab duk usya dia . tak tahu betul ke idok
Kan tak sia-sia . Dia kata kat Amir "Oi odo , kau bukan taste aku." tak tu .
Tak layak gelar pensyarah .
Oh aku belum kenalkan diriey , oiceh my name is Min Yoongi , berumur 18 tahun , berketurunan raja Melaka ╮(╯▽╰)╭ well kau pe tau , still single sebab dah mereput di sekolah ni . Tu jelah .
Kat sini aku ada gerope named :
Jejaka hoteus
BreadeJinnie
YeonKimin
PornesoParrapeo
J-dope
JustinSeagull
Horseok
TaelienseSalam perkenalan dari kami . (´ヮ') .
Oh ya pensyarah tu , maigad aku lupa , nama dia Song Jihyo , berumur 25 years , berketurunan bani umaiyah .
hoho tak lawak sial -
sebenarnya manalah aku nak tau keturunan dia hanat .
kau pikiak aku ni stalker , tak loo . Lain lah korang on kerash je kat someone mulalah tu jadik stalker berjaya .
Sampai cara dia dilahirkan pon nak di research .
aduu warna sependo dia pun hang tau . ish-ish .
kan ? 😏
Dah tu jelah salam perkenalan dari hati suci meh .
Sincerely heart ,
minyoongeh
.
.
.
.
.
.
.
.
.Double Update ♡🔥
Votement guys 🔥🔥
YOU ARE READING
[COMPLETE]Istriku Cikguku
HumorCinta student sendiri ? huh michin author ! rated 18+++ This story not have sexscene dont worry teenegers . Its only have cursing word that make you felt uneasy with this character . . . . . . . . Jalan cerita berdasarkan imaginasi sahaja . ♡ "don...