Hari ni dah masuk 2 minggu 5 hari 7 jam 48 minit 12 saat , aku tak jumpa Jihyo .
makin aku elakkan diri makin aku rindu nakkan dia .
Aku dah buat pemeriksaan semula , keputusan ujian hari Sabtu 27 Nov , iaitu hari ni !
aku perlu gerak ke hospital sekejap lagi .
aku berjalan longlai menuju ke arah kelas . Aku baru je dari tandas . Aku takde semangat hari ni
pfft
bukan hari ni je . Hari-hari lain pun sama .
Sedang aku jalan , aku tanpa sengaja terserempak dengan Miss Jihyo .
Aku taktahu nak buat apa , terus nak jalan meninggalkan dia .
Tapi ,
dia tahan tangan aku . "yoong" lemah je suara dia panggil aku .
Aku berhenti . Dia mendongak menghadap aku , airmata nya mengalir setitik demi setitik .
Aku lihat mata dia , sembap . Mesti menangis setiap hari . "lepas" kata aku pelan .
Aku taktahan nak tengok dia begini , dengan keadaan atmosfera yang sebegini lagi . Jebal
Dia geleng sambil menangis , "hik.s Yoong ke-.ena--pa ? kenapa aw-.ak , hiks buat sa-ya begi-.ini ? ap--aa , salah say--?"
aku diam . Airmata aku nak mengalir namun aku tahan . "lepas aku taknak berkasar dengan yeoja" kata ku cuba menekan perkataan lepas itu .
Namun ,
dia tetap tak lepaskan malah dipereratkan lagi . Tiba-tiba dia bertindak mencium bibir aku .
Aku hanya diam bila bibirnya bertembung dengan bibir aku . Aku tak balas walaupun aku rindu bibir dia π_π
Tak lama berbuat demikian , dia menangis lagi "hik..s" dia tak pandang aku . Aku tatap ubun kepala dia lama .
Kemudian aku tinggalkan dia yang menangis berseorang disana tanpa peneman .
Sepanjang perjalanan aku meninggalkan dia , airmata aku dah mula mengalir .
Aku menuju ke arah tempat lepak kamu yang dulu . Bukan hari ni saja aku menangis , hampir setiap hari .
"hyo hiks .. BOGOSHIPDA !" teriak aku kuat . Aku nakkan dia . Tapi Mianhae 😩
Dan seperti hari-hari biasa juga , tetap ada seseorang menemani aku kat sini
"dah rindu , dah sayang , dah cinta , apasal tak jumpa . Jumpa jelah . Keputusan kematian kau belum tentu lagi kan . Selagi belum tentu selagi tu kau patut dengan dia ! Setiap hari aku tengok keadaan Jihyo tu , makin lama makin teruk . Kalau ye pun hari ni last day kau hidup , esok dah nak mati . Luangkan masa dengan dia . Beri dia kehidipan bahagia , sebelum kau tinggalkan dia selamanya . Bukan kesan luka yang mendalam bodo-"
aku diam mendengar setiap setiap bait katanya . "hiks , aku taknak . Makin aku berbahagia dengan dia . Makin aku susah na-.ak lepaskan d--ia !"
kata aku perlahan namun cukup didengari nya .
"pffft , bro listen ! Kita taktahu keajaiban yang bakal berlaku . Mana tahu kan tiba-tiba keputusan kau menunjukkan yang kau normal . Herm macam ?"
aku hanya diam . Setiap kata-katanya ada betul jugak . Aku takpatut macam ni , aku patut berbahagia even esok mungkin aku akan mati .
Aku pandang dia sambil tersenyum , "thanks" aku sapu airmata aku .
Aku berlari laju menuju kearah tempat tadi , mungkin dia ada .
Malangnya , tiada !
aku lari lagi menuju ke kelas , takde .
Aku pergi ke pejabatnya , aku buka pintu dengan kasar ! Sekali lagi tiada !
Aku berhenti seketika mengambil nafas "huuf , huuf , huuf"
"Mong eodiseo ?!" kataku . Aku nakkan dia .
"tolonglah , Hyo eodiseo !! Keluarlah jangan main-main . ! SONGJIHYO !!!!!" teriakku .
Aku tak kesah semuanya sudah . Aku cuma nakkan dia !
Aku tunduk menghadap lantai , air mataku yang dari tadi tertahan mengalir semula .
"hikss , hik.s Mong-ah , eo-.odi--?" menangis teresak-esak aku kat pintu pejabat itu . Tolonglah ! aku nakkan dia !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.tinggal brpa chapter lgy nak tmat so .. thnk spa yg always support me dri awal hngga akhir
YOU ARE READING
[COMPLETE]Istriku Cikguku
HumorCinta student sendiri ? huh michin author ! rated 18+++ This story not have sexscene dont worry teenegers . Its only have cursing word that make you felt uneasy with this character . . . . . . . . Jalan cerita berdasarkan imaginasi sahaja . ♡ "don...