fourtyone

539 36 6
                                    

Baekhyun pov ;

Thank sebab selamatkan satu nyawa . Aku sayang kau . Aku harap kau bahagia Hyo .

Aku memandang pemergian Jihyo dari pejabat aku .

tiba-tiba telefon aku berbunyi menandakan panggilan masuk

yeobusayeo ?

appa ?

Yeon-ah , wae ? omma mana ?

omma kat dapur masak . Appa ,
jangan lupa belikan Yeon coklat
eh . Thehehge

eh anak appa ni , nanti gigi tu
rosak macam mana ?

tak , appa kan selalu berus gigi
Yeon . Jangan lupa eh . Bye appa
omma dah panggil

erm yelah . Tunggu appa , kejap
lagi appa balik

Nae ! annyeong

anyeong sayang .

panggilan dimatikan . Aku tersenyum mengingati muka anak dan istri aku .

Selepas Jihyo reject aku jadi tunangnya semula , aku buat keputusan untuk bertanggungjawab atas apa aku dah buat pada wanita yang aku lukai dulu , Byun Taecyeon .

Masa aku tunang dengan Jihyo dulu , aku sebenarnya dah kawin dengan Taecyeon , tapi omma aku tak suka Taecyeon .

So omma aturkan perjanjian kahwinkan aku dengan Jihyo .

Tapi semuanya dah terbongkar . Omma aku dah mula sukakan Taecyeon lepas dia mengandung anak aku .

Ingat , Rahsia tak semestinya kekal lama . Demi terus bahagia , jujurlah . Itu satu penyelesaian terbaik .

end pov ;

Hero pov 😑 ;

Badan aku terasa lemah nak bergerak , tiba-tiba aku aku rasa hujan dah tak mengena badan aku ,

"dah berhenti ke ?" soal ku pelan . Ingin saja aku mendongak namun aku tak mampu . Badan aku lemah .

"yup saya dah berhentikan , khas untuk awak" kata seseorang , aku mula mendongak walaupun susah

payung .,

terpancar satu muka yang berseri memandang aku , dia tersenyum manis memandang aku dengan air matanya

Terasa air mataku mengalir kembali , aku berdiri walaupun lemah lalu memeluk dia .

"hyo~" suara aku bertukar serak takkala aku menangis . Teresak-esak tangisan aku .

Aku sedih , sangat-sangat . Dan semestinya bahagia .

Jihyo leraikan pelukan kemudian dicium pipiku sekilas

"dah jangan nak menangis lagi , sekarang kita patut bahagia . Awak takde penyakit tu , alah setakat penyakit hyiprotenius bukan masalah lah . Kita boleh ubati . Jangan risau , saya tetap ada dengan awak ."

katanya lagi lalu meyeka airmatanya seterusnya mata aku .

Dia tahu , aku pandang dia dengan pandangan sayu

"Baekhyun bagitau saya" katanya . Aku tersenyum nipis .

Aku lekapkan dahinya dengan dahi aku "saranghae"

kemudian aku cium bibirnya lama berserta tangisan .

Hujan mula membasahi badan kami berdua selepas Jihyo mula membalas ciuman aku .

Payung dah terbang .

Ciuman langsung berterusan tanpa penghalang .

Terima Kasih Ya Allah tunaikan doa aku . Aku bersyukur sangat-sangat diberi peluang berbahagia seketika bersama orang yang aku cintai .

Kini  , biarlah kami berbahagia . Aku mohon elakkanlah sebarang halangan yang ingin menghalang cinta kami .

Persembahan cinta kami disaksikan Tuhan . Terima Kasih .

"SARANGHAE"

🎆 the end 🎆

.
.
.
.
.
.
.
.
.

Mian ending tak good 💘

Ohya bakal ada special episode . Dah namanya istriku si pensyarah perasan innoncent

mestilah ada bab kahwin ni 😊 .

Just wait guys ♡

thank for all , who always support me .

[hyiprotenius] = mengalami penyakit pinggang yang secara mengejut datang tanpa diketahui .
Tak berisiko membawa maut tetapi berisiko membawa kepada kecacatan anggota badan .

[COMPLETE]Istriku CikgukuWhere stories live. Discover now