2. Kdo je Harry Potter?

7 0 0
                                    


1. ZÁŘÍ

Probudila jsem se hned brzy ráno. Poté co jsem udělala raní hygien, jsem zašla do kuchyně si nachystat snídani, protože všechny věci jsem měla zabalené do Bradavic. K mému udivení byl ještě doma taťka, který jel taky do Bradavic, ale ne jako student, nýbrž jak profesor a to profesor lektvarů. '' Dobré ráno.'' usmála jsem se na něho.''Myslela jsem,že budeš už na cestě to Bradavic.'' Taťka se na mě usmál.

''Dobré ráno sluníčko. Už se nemůžeš dočkat co? Ano už jsem měl být na cestě, ale chtěl jsem tě zkontrolovat jestli máš všecko a si nachytaná.'' Pousmála jsem se.

''Ale tati víš, že mám všecko zabalené už týden.'' Taťka souhlasně přikývl.

''Tak já už musím vyrazit. Ahoj a pořádně se nasnídej. Tam na stole máš pár galeonu a srpců, ano?! Nezapomeň na ně. Souhlasně jsem přikývla. Taťka vyšel před náš dům a přemístil se.Na stole opravdu leželo asi 10 srpců a 3 galeony.


Po snídani jsem se šla převléct. Poté jsem už jen čekala na tetu a Draca, který jede taky do Bradavic. Asi pět minut po desáté jsem uslyšela tiché PRÁSK. Byli to oni. Teta vběhla dovnitř, aby mi pomohla s věcmi, Draco mezitím čekal venku. Teta na má zavazadla použila hůlku a tak jsme se bez větších potíží dostali před náš dům. Kde jsme se přemístili do vedlejší uličky u nádraží Kings Cross. Teta nám sehnala vozíky pro zavazadla a šli jsme najít přepážku 9 ¾, o které jsme slyšela od taťky, že musíme proběhnout přepážkou, která je mezi nástupišti 9 a 10. Viděla jsem tam ''hejno'' zrzavých lidí, kteří proběhli už zmíněnou přepážkou. Napodobili jsme je a ocitli jsme se na nástupišti, na kterém byla přistavena krasná červená lokomotiva. Teta nám odnesla zavazadla do vagonu pro ně určená. Společně s Dracem jsme se s ní rozloučili a zamávali jí, když se začal vlak pomalu vzdalovat šli jsme si najít kupé. Draco po cestě potkal své kamarády, a tak jsme se rozdělili a já hledala kupé sama. Po nějaké době jsem našla jedno, které nebylo úplně plné, ale někdo tam už seděl. Byli 3 , první byl zrzavý a pihovatý kluk, pak tam byla holka se šílenými kudrnatými vlasy a poslední byl ten kluk , kterého jsme viděla u madam Malkinové. Nejdříve jsme slušně zaklepala a po vyzvání jsme vstoupila dovnitř. Všichni se na mě usmívali. Jediná holka v jejich trojci spustila.

'' Ahoj já jsem Hermiona Grangerrová.'' Podala mi ruku a usmála se. Já jí úsměv oplatila.

''Já jsem Ron....'' chtěl se představit zrzavý kluk, ale nestihl to.

''Weasley''Uslyšela jsem Dracuv hlas, který se teď smál. Ron po něm šlehl naštvaným pohledem.''Však se podívej zrzavé vlasy a zděděné oblečení.'' ušklíbl se ''To musí být Weasley'' Viděla jsem jak se na něho Draco dívá, takovým opovržením, jako by se díval na malého skřeta. Také jsem uviděla, že brýlatý kluk si přejížděl po čele.

''Harry v pohodě?'' zeptala se Hermiona.

''Harry..... Harry Potter!! Ten Harry Potter!''Křikl nevěřícně Draco. Brýlatý chlapec přikývl. Asi jenom já nevěděla kdo ten slavný Harry Potter je. Taťka o něm nikdy nemluvil.'' To je Crabbe a to Goyle.'' začal Draco s představováním. ''To je Hope'' kývl mým směrem. '' A já jsem Malfoy, Darco Malfoy. Všichni jsme čistokrevní a ty?'' podíval se na Hermionu.'' oOWeaslem a Pottrovi to víme takže zbýváš ty.'' Hermiona znejistila, ale nakonec řekla.

'' Já jsem Mudlorozená.'' Draco se znechuceně ušklíbli a pohlédl na Harryho.

''Pottre s takovou chamratí se nebav, bav se sobě rovnýma.''

''Své přátele si umím vybrat sám''Řekl sebejistě Harry. Draco si uraženě odfrkl, otočil se a odešel a my všichni za ním. Já jsem se na chvíli otočila a zašeptala směrem k nim ubohé.

''Promiň'' oni jen souhlasně kývli.


Když jsme šli s Dracem a jeho přáteli chodbou , která vedla mezi kupé, zeptala jsem se ho.''Draco'' Draco se na mě tázavě podíval.'' Kdo je Harry Potter?''Draco se na mě nevěřícně podíval.

''Ty vážně nevíš kdo to je?''Trochu se nad tím pousmál , když jsem zavrtěla hlavou.''Zastavil pána zla, nikdo neví jak, ale prostě to udělal''

''Páni'' Tak proto je tak slavný, blýsklo mi hlavou.

''Ale to je jedno, svoji stranu si vybral. Stranu s mudlovskejma šmejdama a chudáky jako je Wesley.'' Řekl znechuceně. Já jsem osobně proti mudlorozeným nic neměla, ale Draco jimi opovrhoval a není se čemu divit, když mě můj taťka učil, že jsme si všichni rovni, ten jeho ho učil nenávidět je a tak zvané krvezrádce. Poté jsme došli do kupé, kde seděli další Dracovi přátelé. Jeden čokoládový kluk, který se jmenoval Blaise Zabini a dívka jménem Pansy Parkinsonová, která se mi zdála poněkud namyšlená a furt se motala kolem Draca, jako by byl bůh nebo co! To mě strašně rozčílilo, ale nedala jsem na sobě nic znát a dál jsem se usmívala. Poté cesta rychle ubíhala. Za pár minut jsme už byli v Bradavicích.

________________________________________________________________________________

Takže je tady druhá kapitola a už tu máme Harryho a přátelé.

Příště se můžete těšit na zařazování.

Kam se asi Hope dostane?

Doufám, že se vám kapitola líbila.

Vaše Hope :3

Daughter of FateWhere stories live. Discover now