4. Tajemství odhaleno

6 0 0
                                    

KONEC ŠKOLNÍHO ROKU

'' Pane profesore volal jste mě?'' Profesor Brumbál si mě zavolal na ošetřovnu.

''Slečno Snapeová, opustila jste včera večer kolej po večerce?'' Koukla jsem na Harryho, který ležel na lůžku. Ten jen kývl. Brumbál o tom věděl

'' Ano'' přikývla jsem.'' večer jsem opustila společně se svými spolužáky Nebelvírskou věž. Chtěli jsme vědět a případně zastavit toho, který chtěl odcizit Kámen Mudrců. Mí přátelé se domnívali, že to chce udělat můj otec. Ale já věřila v jeho nevinu. Společně jsme prošli kolem Chloupka, dostali se přes ďáblovo osidlo, našli ten správný klíč a pak jsme obehrály kouzelnické šachy, u kterých se zranil Ron a my s Hermionou jsme u něho zůstaly a zavedli na ošetřovnu. To je vše, Harry šel potom sám.'' Skončila jsem svůj dlouhý monolog. Brumbál přikývl a podíval se na Harryho. Harry pochopil.

'' Ano, poté sem šel sám. Dostal jsem se do místnosti kde bylo zrcadlo z Erisedu a profesor Quirrell, který byl spojen s Lordem Voldemortem.'' nevěřila jsem vlastním uším.'' Chtěl Kámen Mudrců, chtěl po mě abych se podíval do zrcadla a já tam neuviděl tentokrát svoje rodiče.'' Moment Harry se chodil dívat do toho zrcadla u kterého se nejeden kouzelník zbláznil.'' Viděl jsem tam Hope.''Zarazila jsem se, proč mě Harry viděl v tom zrcadle. Brumbál kývl hlavou, že chápe, ale já to nechápu kruci. Harry pokračoval dál,ale já ho už neposlouchala.

''Proč mě Harry vyděl v tom zrcadle.'' Vyhrkla jsem ze sebe.

''Slečno, to je na dlouho, až se panu Potterovi uleví vše vám vysvětlím.

O PÁR DNÍ POZDĚJI

Od toho incidentu, uběhly asi 3 dny. Harry už na ošetřovně nebyl, a tak jsme se společně vydali za Brumbálem.

''Citronová zmrzlina'' řekla jsem heslo a chrlič uskočil stranou. Vyšli jsme spoustu schodů, až jsme se ocitly u dřevěných dveří Brumbálovy pracovny. Zaklepali jsme, po vyzvání jsme vstoupili dovnitř. K mému údivu tam byl i můj otec.

'' Dobrý den '' pozdravil nás Brumbál a my mu pozdrav oplatily.Otočila jsme se na mého otce a usmála jsem se na něho. On mi úsměv opětoval, ale bylo na něm poznat,že je pořádně nervozní.''Přišli jste sem aby jste zjistily, proč Harry viděl Hope v tom zrcadle.Harry ty svoje rodiče znáš že?'' Harry přikývl i já o jeho rodičích věděla.'' Lily a James Potterovi byli zavražděni Lordem Vodemortem. V jejich domě v Godrikově dole nebylo nalezeno jen jedno dítě.'' Podíval se na Harryho.'' Ale dvě bratr a sestra. Ano Hope, tvoje druhé jméno Lily je po tvé matce Lily Potterové. Jsi dcera Lily a Jamese Potterovích.'' Otočila jsem se na mého teda teď už ne otce, jen přikývl.'' Jste Hope Lily Potterová. Profesor Snape byl první, který přišel do jejich domu a našel ročního Harryho a vás. Domluvili jsme se ,že vás vychová a Harryho pošleme k vaším jediným žijícím příbuzných. Teď je jen na vás jestli se vrátítě zpět k profesoru Snapeovi nebo pojedete s Harrym Dursleyovím.

''Nejezdi, zůstaň radši s ním.U Drselyových to není ani v pohodě. Jsi moje sestra a chci abys ses měla líp než já. Sourozenci Ségra'' Kulišácky na mě mrkl.

Konečně jsem se vzpamatovala a koukla na Harryho.'' Jasný brácha''Štípla jsem se a opravdu se mi to nezdá mám bratra, ale nemám rodiče a ke všemu nám hrozí nebezpečí od toho Lorda Voldemorta.

''Ještě otázka na vás slečno. Chcete si nechat své přímení nebo chcete mít jméno po svých pravých rodičích?''

'' Samozřejmě, že chci jméno po svých rodičích!'' Usmála jsem se na Harryho.

''Dobře u slavnostní večeři vás představím jako slečnu Potterovou''Kývla jsem.''Na shledanou sourozenci Potterovi''Poté co jsme se rozloučili s profesorem, jsem se podívala na Harryho ten pochopil a kývl hlavou, že se sejdeme se na koleji a řekneme to naším přátelům. Doběhla jsem profesora Snapea.

''Profesore'' křikla jsem na něho.

''Ale Hope říkej mi strýčku jestli chceš, přece jsem tě vychoval.'' A s nejistotu v očích se na mě usmál. Já se taky usmála.

''Zajisté Strýčku, vždy budeš mít své místo v mém srdci, vychoval jsi mě v našem vztahu to nic nemění.'' A znovu jsem se usmála. Strýček mě vzal kolem ramen a rozcuchal mé vlasy.

SLAVNOSTNÍ VEČEŘE

''Gratuluji Nebelvíru k výhře''Nebelvír vyhrál školní pohár.''Nyní bych vám chtěl něco oznámit a zároveň oslavit shledání sourozenců.''S Harrym jsme se na sebe podívali a pak jsme se podívali na naše přátelé, kteří o tom už věděli a potichu jsme se všichni uchechtly.'' Dovolte abych vám představili sourozence Potterovi''ukázal na nás a my se postavili.''Ano, a tím pádem bych vám chtěl představit Hope Lily Potterovou.'' Nebelvírští začali  tleskat, stejně tak Havraspárští a Mrzimorští. Jediný Zmijozel mlčel. Vyhledala jsem Draca, který se na mě díval nejdřív překvapeně,pak nevěřícně a pak se zamračil tak jak se mračí na Krvezrádce. Bodlo mě u srdce Draca jsem měla opravu ráda, ale naše přátelství nebylo takové jako před školou už v den zařazování jsme se odcizily, ale teď už se mnou nepromluví vůbec.


 A tak můj první školní rok skončil, našla jsem svého utajovaného bratra a našla nové přátelé a moji nejlepší kamarádku Hermionu, ale ztratila jsem zase mého nejlepšího kamaráda z dětství. Nejhorší ale je ,že k nim chodíme na Vánoce a takovéhle posezení a já to tam budu muset vydržet.

________________________________________________________________________________ Ták a první ročník máme za sebou.  

A co říkáte na sourozence Potterovi? Kdo si z vás myslel, že jsou sourozenci a nebo jste si mysleli, že Lily podvedla Jamese? Hm.?

Doufám, že se vám kapitola líbila.

Vaše Hope

Daughter of FateWhere stories live. Discover now