5. Zdlouhavé Prázdniny

4 0 0
                                    

Prázdniny utíkaly strašně pomalu. Zhruba v půlce jsem psala dopis Hermioně a Harrymu, který mi, ale neodepsal. Měla jsem o něj strach, ale strejda mě ujistil, že je v pořádku,že na něj dáva pozor Brumbál.

Jako každé léto jsme máme naplánovaný oběd na Malfoy Manoru. Upřímně mám strach, teta Narcissa už to věděla, s Dracem jsem od prozrazení nemluvila a Lucius. Ten mě neměl rád už před tím, řekl mu to Draco nebo seto dozvěděl sám, a co když to ještě neví. Byla jsem v nesnázích a strejda očividně taky.

Den na Malfoy Manor

''Strejdo'' podívala jsem se na něho s nejistotu v očích.Právě jsme stáli před Malfoy Manor a mě se svíral žaludek. Strejda se na mě podíval. V jeho očích se zrcadlila obava.

''Neboj Hope'' řekl statečně i když vím že měl taky obavy tahle jeho věta a styl jakým ji řekl mi dodala trochu odvahy. Přistoupili jsme blíže a obrovská brána se tím rázem otevřela. Šli jsme po široké cestě, která vedla přímo k velkým dveřím Malfoy Manor. I když jsem tu byla snad po milionté zdálo se mi pořád, že na Malfoy Manoru je všechno třikrát větší než normálně. Když jsme byli skoro u dveří. Vyšla z nich rodina Malfoyu. Uprostřed stál Lucius na levé straně teta Narcissa a na pravo Draco. Teta se na mě usmála. Dobé znamení usmyslela jsem si. Pohled mi padl na Draca. Jeho tvář byla kamenná. Nedalo se z ní poznat vůbec nic. Očima jsem s Draca na Luciuse. Na obličejimu hrál tipický úsměv ''Já jsem Malfoy a vy mi nesaháte ani po kotníky. Při pohledu na Luciuse mi přeběhl mráz po zádech a já se více přitiskla k strejdovi. Poté co nás přivítali u sebe, nás pozvaly dál. Společně jsme se odebraly do obrovské,ale tmavé jídelny. Lucius seděl včele, po jeho pravici seděl Draco a na proti němu seděla teta a vedle ní já. O proti Luciusovi seděl strýček. S tichým prásk se objevil skřítek v nějakém starém prostěradle. Podle toho co mu říkal Lucius to byl Dobby. Dobbym si vyslechl příkaz svého pána a poté se s tichým prásk opět vypařil a po chvíli se na stole začali objevovat talíře s jídlem. Během jídla nikdo nepromluvil. Po dojedení své porce se Draco vypařil. Lucius společně se strejdou šli do pracovny a řešit jejich věci a já osamotněla ve společnosti tety. Teta se na mě usmála. " Zlatíčko aď jsi čí si. Si moje malá princezna. Mám tě ráda a že jsi Potterová nemění na tom faktů vůbec nic." A láskyplně mě obejmula. Tetín proslov mě zahřál u srdce.

"Teti?" Podívala se na mě s láskou v očích. "Proč se semnou Draco nemluví?"pokrčila rameny.

"Nevím" řekla prostě. Teta šla po sléze něco řešit se skřítky a mě napadlo zajít za Dracem. Vyšla jsem záchody do patra. V rozlehlé chodbě bylo neskutečně moc dveří. Já samozřejmě věděla, kde má Draco pokoj, jako malá jsem zde trávila hodně času, zvlášť když byl strejda v Bradavicích. Slušně jsem zaklepala. Dveře se otevřely a ze škvíry vykoukl Draco. Chvíli jsme se na sebe dívali." Co chceš?" Vyprskl.

"Promluvit si s tebou." Řekla jsem a vzápětí dodala." Draco."dveře ještě trochu pootevřel.

"Se zrádci se nebavím" řekl rozhořčeně.

"Nezradila jsem tě" vypadlo že mě.

"Zradila Potterová" Prskl a moje příjmení procedil skrz zaťaté zuby. V tom se v chodbě rozlehla hlasitá rána, od toho jak Draco bouchlo dveřmi. Oči se mi skleňatěli pod náporem slz, které se mi tam hromadily. Rychle jsem utekla. Seběhla jsem schody a narazila do tety. Ta se na mě podívala že starostí v očích a objemula mě s já se ještě více k ní přitiskla. Zhruba po půl hodně od doby co jsem se uklidnila došel strejda, a tak jsme rozloučili a odešli.

"Promluvila jsi si Dracem?" Zeptal se.

"Ano" odmlčela jsem se. " Už nejsme kamarádi" řekla jsem mu smutně.

" Kvůli původu?" Zeptal se. Já jen kývla. Nechtěla jsem se o tom bavit a on to poznal. " Lucius nic neví" řekl aby mě rozveselil. Jen jsem kývla hlavou. " A za dva týdny pojedeš k Weasleyovím." To už se mi to povedlo a já se usmála.

" To je super. Psala ti paní Weasleyová?'' kývl. " Bude tam i Hermiona a Harry?" Zeptala jsem se a on zase jen kývl. Tohle mi opravdu udělalo obrovskou radost. Konečně uvidím svoji nejlepší kamarádku a svého bratra.

______________________________________
Příští kapitolka bude od Weaselových a cesta do Bradavic.
Poté budem lehce skákat časem na konec 2. Ročníku. Vaše Hope


Daughter of FateWhere stories live. Discover now