'' Tati vážně?! Doopravdy můžu jet?!'' Táta přikývl. ''Jupíííííííí!!'' Ječela jsem po celém domě.
''Tak se zase uklidníme! Ano, Hope.''
''Ano'' Řekla jsem zadušeně, jak jsem se snažila potlačit tu radost.¨
''Ještě dnes pošleme spěšnou sovu do Bradavic a zítra zajdeš s tetou Nracissou a Dracem na příčnou ulici a nakoupíš si tam co potřebuješ. Jasné!?'' Takovou radost jsem snad ještě nikdy neměla. Už, už jsem chtěla něco říct, ale taťka mě zarazil. '' Já s tebou jet nemůžu, protože musím ještě něco zřídit''. Souhlasně jsem kývla a šla do svého pokoje. Na zítřek jsem se oprvadu těšila, nejen že si půjdu nakoupit věci do Bradavic a především hůlku ( Ooo moji vlastní hůlku), ale dokonce uvidím svoji oblíbenou tetu a Draca.
DRUHÝ DEN RÁNO
Nadcházející den jsem se vzbudila opravdu brzo. Šla jsem do kuchyně si dát snídani. Po cestě jsem se šla podívat do předsíně a následně jsem zjistila, že táta už není doma, protože už neměl v botníku boty a na věšáku cestovní plášť.
Mezitím co jsem snídala ovesné vločky, přiletěla oknem sova. Podle pečeti na pergamenu, který měla připevněný na nožce, jsem zjistila , že je to sova z Bradavic. Sovu jsem jsem pohladila, dlala jsem i kousek sucharu a vzala jsem si to psaní.
Váženy pane Sneape děkujeme, že jste poslal sovu. Vaše dcera je tedy přijata do školy čar a kouzel v Bradavicích.
V příloze naleznete seznam pomůcek a učebnic.
Zástupkyně ředitele
Minerva McGonagallová
'' Ano'' Vykřikla jsem na celý dům. ''Jsem oficiálně přijata'' Jančila jsem jak koza.''
PÁR MINUT PO OBĚDĚ
Seděla jsem v obývacím pokoji a čekala jsem na tetu. Když jsem uslyšela tiché PRÁSK. '''Už jsou tady.'' vykřikla jsem.'' Teto, teto ahoj.'' Křičela jsem, už zdálky na tetu? která se teď pravě přemístila před náš dům, společně s Dracem.'' Ahoj Draco'' Křikla jsem, ještě na Draca.
''Ahoj zlatíčko.''Řekla teta a objala mě.
''Ahoj Hope.'' Řekl Draco a podal mi ruku.
Poté co jsme se všichni přivítali, chytla nás teta za ruku a zeptala se. '' Jste připraveni?'' Oba jsme nejistě přikývli a v tu chvíli jsme se přemístili. Zaslechla jsme to PRÁSK a pak jsem pocítila ten nepříjemný pocit v žaludku. Poté co jsem ucítila pevnou zem pod nohami jsem se odvážila otevřít oči. Uviděla jsem tetu a nazelenalého Draca. Teta se na nás koukla a ze starostí v očí se zeptala. '' Jste oba v pořádku?'' Zase jsme oba přikývli, ale myslím si, že to velká pravda nebyla, jak já tak Draco jsme měli nazelenalí obličej. Ale teta jen nevěřícně přitakala a zamířila k prvnímu obchodu. Jak jsem sama později podle nápisu zjistila, že to je obchod s hábity Madam Malkinové. Ve kterém jsme si nechaly změřit míry a následně ušít školní hábity. Já svoje měla hotové a tak jsme se dohodli, že s tetou zajdeme do Krucánků a Kaňourů pro naše učebnice a potom se stavíme zpátky pro Draca.
Když jsme s tetou vycházeli z knihkupectví, táhli jsme s sebou dvě plné a těžké tašky s učebnicemi. Já jsem zaběhla k Madam Malkinové pro Draca, který se zrovna bavil s nějakým chlapcem, který měl kulaté brýle a rozčepýřené tmavé vlasy,o kolejích,které v Bradavicích jsou.Když jsme vyšli zeptala jsem se '' Kdo to byl?'' a pohlédla jsme na něj tázavým pohledem.
'' Nevím.'' Řekl klidně. '' Ale co vím, tak pro nás dva to konkurence nebude. Tím jsem si jistý.'' Plácli jsme si. S Dracem jsme byli, jako sourozenci. Teta pomáhala mému tátovi s mojí výchovou, když jsem neměla a nemám maminku.
'' Kde jste tak dlouho!'' Zlobila se na nás teta, ale hned se usmála a řekla. ''Tak a teď jdeme ....'' na chvíli se odmlčela a pohlédla na nás a my pochopili.
'' Pro HŮLKU'' Vykřikli jsme naráz. A teta se jen zasmála, vzala nás za ruku a vedle nás k Ollivandrovím. Zahlédla jsem, jak se Draco očima zastavil na obchodě, který nesl název Prvotřídní potřeby pro Famfrpál. Taky jsme se podívala, tenhle sport jsem opravdu milovala, ale asi ne tak jak Draco.
Když jsme vstoupili do kouzelnického krámku uslyšeli jsme zvoneček, který hlásil náš příchod. Z poza pultu vykoukl starý chlapík, který se na nás ze široka usmíval.'' Smím pomoci''Oba jsme přikývli.''Ták mladý pán Malfoy, si přišel pro hůlku.'' Usmál se na Draca a Draco se ušklíbl. Stařík zmizel mezi poličkami a za pár vteřin se objevil i s hůlkou u nás. ''Tak pane Malfoyi, zkuste tuhle.'' Podal Dracovi hůlku a dodal.'' Hlohové dřevo a žíně s jednorožce.'' a usmál se, když viděl, jak Draco hůlkou mávnul a z hůlky vytryskly barevné jiskřičky. Draco zaplatil za hůlku a já přišla na řadu.'' ÁÁ. Dobrý den slečno ....''
''Snapeová'' řekla jsem a usmála jsem se.
''Tak to jsem nevěděl, že má pan Snape takovou roztomilou dceru'' Usmál se na mě a tazavým pohledem se podíval na tetu. Teta jen kývla, že mu to pak vysvětlí.Poté chlapík zase zmizel a tentokrát i teta sním. Jediné co jsem zaslechla bylo ''Aha a ví o tom.''
''Ne'' řekla teta '' a nesmí dokud nebude připravena.'' dokončila svůj krátký monolog teta.
Než jsem se vzpamatovala byla teta zpátky a za ní šel starý chlapík s 3 hůlkami v rukách. ''Nejdříve tahle... Tak tahle ne... tak tuhle ... tu taky ne... tak zkuste tuhle..... ano to je ona.'' Řekl radostně když viděl , že tahle hůlka v mích rukou nezpůsobila žádnou nehodu, jako ty dvě před ní.'' Stejnou měla i vaše matka.'' dodal s úsměvem, který ho hned přešel když uviděl tetin výraz. Radši jsem se na nic neptala, když jsem si ho všimla taky.
''Tak na shledanou.'' řekli jsme s tetou a teta švihla výhružným pohledem na Draca, ktreý nevěděl co provedl.
''Zapomněl jsi říct na shledanou.'' Pošeptala jsem mu. Draco se vzpamatoval.
''Na shledanou'' řekl a teta se usmála a všichni jsme odešli ven na ulici, kde jsme se následně přemístili zpátky k nám. Kde na nás už čekal taťka ,kterému jsem padla do náruče. Poté jsem se rozloučila s tetou, která chtěla ještě mluvit s taťkou a tak šli do kuchyně.
'' Pojď budeme odposlouchávat'' řekl Draco a já jen kývla. Když jsme došli ke kuchyni schovali jsme se za komodu.
''Měl bys jí to říct.''uslyšela jsem tetu.
''Ne, je to nebezpečné.'' řekl táta. Co by mi měl říct?!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Doufám, že se vám první kapitola líbila.
Co si myslíte, že by měl říct Sneape Hope?
Už víte kdo byl její matka?
Uvidíme se u další kapitoly
Vaše Hope:3
YOU ARE READING
Daughter of Fate
FantasyKde vzal Sanpe dceru? Ozývalo se všude kolem mě. Kdo je Hope Lily Snape? Taky vás zajímalo, jak se pozmění příběh slavného Harryho Pottera, jestliže do něj vstoupí úplně nová postava? Hope je psána podle mě a je to takový vysněný příběh. Daughter od...