7. Kmotr

2 0 0
                                    

Konec 3. Ročníku
Když jsme zjistili, že Sirius Black (náš kmotr)není vůbec zlý, ale je milý a hodný, a že se všechny problémy a smrt našich rodičů může Ronaldova krysa Prašivka, vlastně Peter Pettigrew. Zrádce. To on za vše mohl. On nechal jít Siriuse do Azkabanu. Když nás Sirius zavedl (Ronalda spíš vtáhl) tajnou chodbou pod vrbou Mlátičkou do Chroptivé chýše všichni jsme si mysleli, že nás chce zabít. V tom tam vtrhl Remus Lupin náš profesor OPČM. Ukázalo se, že jsou přátelé. Sirius nám vše vysvětlil a řekl nám že šel po té kryse a ne po Ronaldovi. V tu chvíli se jim podařilo Pettigrewa chytit a proměnit do své lidské podoby. Před námi se vzpřímil ošklivý chlap. Během toho tam zavítal i strejda a Harryho nenapadlo nic lepšího než ho nechat omdlít kouzlem. Povzdechla jsem si. Když jsme vycházeli z východu pod vrbou mlátičkou. Remus si uvědomil, že úplněk a on se začal měnit na vlkodlaka během chvíle naší nepozornosti se podařilo Pettigrewovi  uniknout. Nikdo ho, ale nezačal sledovat neboť na nás chtěl Remus zaútočit, ale do cesty mu skočil proměněny Sirius a už se prali. Ve chvíli byli pryč. Harry a Hermiona šli za nimi. Já musela odvést krapet zmateného Severuse až  zraněného Ronalda na ošetřovnu. Po pár hodinách se Harry s Hermionou vrátili. Ale hned zase zmizeli, jak nějakým kouzlem. Až se vrátili, tak mi řekly, že se musely vrátit v čase aby mohly zachránit Klofana ( Hagridova hipogryfa, kterého měli popravit, protože omylem zranil Draca, který se k němu nechoval tak jak měl.) I Siriuse. Oba dva se jim podařilo je zachránit.

______________________________________
Ahoj tohle je jen taková vsuvka a jakože vzpomínka Hope na to jak Harry zachránil Siriuse.

Daughter of FateWhere stories live. Discover now