Част 2

1K 69 16
                                    

Гл.т. На Шуга

Вървях най-спокойно с качулка на глава.Мислих как да убия онази пача,а след като взема парите и онази измамница.Вече почти бях до заведението и чаках.Телефона ми звънна.
-Шуга къде си?

-Какво те интересува?

-Офф  стига глупости щях да ти кажа нещо ,но викам него не го интересува ,но пак Джин ме накара и затова.

-По-живо Хосок.

-Ами новия се пробва да избяга и настоя да се види с теб преди да го изтезавали и убием затова.

-От кога пленници ни казват какво да правим?

Ами незнам просто--

-Просто си затвори устата и ме изчакам да се прибера и го наплаши малко,наружи го направи му нещо гадно докато дойда аз ли да те уча.

-Н-не пр-росто--

-Просто млъквай и действай.

-Д-добре шефе.

Затворих телефона ядосано.Как може от пет години да не ми е звъннал нито веднъж за жертва а сега да ми звъни и да иска да говоря с него.Сигурно найстина има проблем.

Докато размишлявах момичето излезе и жената ми направи знак да започна.Тази тока ме дразни.Чудя се дали ще е добре после и нея да отвлека.Да така ще направя.

Тръгнах след момичето и като видях че улицата става все по-тъмна си сложих качулката и я бутнах в една пресечка между блоковете.Тя щеше да изпищи но не можа заради намушкания нож в коремната кухина.
Хванах я да гърлото и я стиснах.Извадих ножа и го загубих в стомаха като го дръпнах надолу и й разрязах корема.От болка припадна.Оффф  ся няма да е забавно.Започнах да ровичкам стомаха.Беше приятно да бъркам в органите й и да пипва кръвта.Не след дълго се събуди и аз започнах за правя кръгове с ножа около сърцето й тя нямаше сили да помръдне.А на мен ми беше толкова приятно.Накрая просто разрязах вените й и гледах как кръвта й изтича.Преди да припадне забих ножа в сърцето й и тя извика след което мигновенно издъхна.
Извадих сърцето и я погледнах.Лежеше безжизнена,а от устата й течеше малко кръв.Наведох се и я облизах.Зад мен се чуха стъпки и онази жена се появи.Сложих сърцето в плик и й го дадох.Тя ми даде парите и понечи да си тръгне но аз я дръпнах и долепих до стената завърнах й ръцете и тя започна да крещи.Аз взех ножа и дръпнах устната и като я порязах и я целунах за да оближа кръвта.След което издържах езика й и й казах:
-Айде красавице дай си всичките пори и може да  те пусна.След като си свърши работата я забих в стената и й отворих устата като отрязах езика й тя изквича,но след това й забучих ножа в гърлото и тя умря.
-Жалко толкова богата жена можеше до изнудвам много лесно.Колко гадно нали обещах ти.Но аз никого не си държа на думата.

My Killer{BTS Horror Story}(ЗАВЪРШЕНА)Where stories live. Discover now