Част 18

477 37 0
                                    

Чим се прибра но с нова прическа която накара най-големия в стаята(Юнги) да се почувства неудобно.
Ю:Къде беше?-попита студено.
Ч:Не мисля че ти дължа обяснение.
Ю:Къде беше те попитах.
Ч:Юнги спри се бях да се боядисам.Някакъв проблем.
Ю:Защо не се обади?
Ч:Юнги аз казах на Кук.
Ю:ЗАЩО НЕ КАЗА НА МЕН.
Ч:НА ТЕБ ИЛИ НА НЕГО ЕДНО И СЪЩО.ПЪК И НЕ МИСЛЯ ЧЕ ТИ ТРЯБВАМ.ОСОБЕНО КАТО СЕ ПРАВИШ ЧЕ МЕ НЯМА.
Ю:ТАКА ЗНАЧИ.ВСИЧКО Е ЗАРАДИ ЦЕЛУВКАТА,ТАКА ЛИ?ДА НИ БИ СА ИСКАШ ОЩЕ?
Ч: КАКВО ИСКАМ И КАКВО НЕ,СИ Е МОЯ РАБОТА.
Ю:Значи искаш.
Ч:ГОВОРИМ ЗА ДРУГ-- -беше прекъснат от нежните устни та Юнги.От начало Чим не отвръщаше,обаче после не успя да се сдържи.Убиеца беше просто неустоим.Юнги опита да вкара език,но не получи позволение.Бавно смъкна ръцете си от гърба на малкия към таза му и го стисна.Русокосия изстена и това даде възможност на Юнги да постигне целта си.Започнаха да вървят назад и по-големия бутна Чим на дивана не отделяйки се от целувката.Чувстваха една приятна близост и не искаха да свършва.Отделиха се и Юнги продължи да го целува по връта оставяйки смучки и места от захапки между ключиците му.Джимин стенеше тихо под него.Накрая отвори очи и се обърна към вратата на кухнята.
"О не,не,не.Не може да бъде.Това не трябваше да се случва."
В този момент Юнги бе изблъскан и вратата на кухнята трясната.

My Killer{BTS Horror Story}(ЗАВЪРШЕНА)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon