Част 15

533 43 6
                                    

Преди смъртта на родителите на Юнги и  Хоби.

Хоби и Юнги се разбраха да излезнат за рождения ден на Джимин.Хоби и Чим бяха заедно и много влюбени.Юнги винаги беше между тях.Не им позволяваше доби целувка.

-Юнги поне днес ми позволи да го целуна.
-Хоби една целувка може да довиде до други работи.
-Какви хьонг?-попита заиннересовано момчето като наистино не разбираше.
-Нищо хоби  просто недей.
-Офф ок.

Те чакаха Чим с пдаръци в ръка но той така и не дойде отидоха до тях-нямаше го,звъняха и му писаха-не отговаряше.Нямаше и следа от него.

Юнги и Хоби се приброха.

При Юнги.

-Момо,тате прибрах се.Чим не джйде,което беше стра...-момчето говореше докато се събуваше.Вече бе тръгнал да ходи бос кам хола докато не нагази в локва....кръв.Момчето се сепна.Не каза и дума повече.Страх обзе тялото му и той се разтрепери.Отвори бавно вратата на стаята.
Гледката бе удосяваща.
Майка му почти мъртва висеше от тавана с завързани ръце обляна в кръв.Баща му беше вече мъртав в собствената си кръв с счупени пръсти и крака.

Някакъв мъж влезе от кухнята.
Вдигна вежди и доизбърса ножа си.

-К-к-к-к-кой си ти?-попита момчето плахо.

-Този който,ако не дойдеш с него ще те убие.-и в следващия момент забучи ножа в сърцето на майка му.
-Бягай.-прошепна тя за последно преди даиздъхне.
Сълзите се стичаха безспирно по бузите на 3-токладтика.
В следващия момент усети памук на устата си и започна да се унася.

Следва продължение.

My Killer{BTS Horror Story}(ЗАВЪРШЕНА)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon