Юнги вървеше по тъмните улици в квартала на този Гари.Стигна дома му и почука.
Домъкина се показа и онемя като го видя.
-Амм....познавам ли ви?
-Ммм.....искаш ли да се запознаем?
-Явно сте сбъпкали адреса...-бе прекъснат от лъцете на по-големия които стискаха врата му силно.-Пак ще попитам...искаш ли да се запознаем?!?-малкия кимна ,а Юнги го вкара вътре и заключи след сабе си.
-Казвай къв си та Джимин?
-Никакъв....Кой е този?
-Не се прани че те знаеш.Питах ти нещо...ОТГОВАРЯЙ!!!-Никакъв!-сопта се момчето.
-Пак ще те попитам и посре*взима ножа от масата*ще ти пробия гърлото и дакато пиеш вода ще заприличаш на фонтан.ИСКАШ ЛИ?!?-момчето кимно отрицателно-Какъв ти е Чим?
-Съучастник.
-В какво?
-В плата ни!
-Какъв план?И кой е шефа ти?-Убии ме но знай само той го познава и за твое добро е да се махнеш от шеф...Джимин.
Без да се замисля го ударих в стената и той изстева.Пак без да мисля му продупчех гърлото.Той започна да се дави в собствената си кръв.Психопата в мен се обади и когато се свлече вече мъртъв жадно облизах кръвта му стекла се по врата му.Бях забравил този вкус.Толкова солен,но приятен.Тръгнах си като избърсах устата си.
Сега е ред на Чим.Нямаш си и на представа какво те очяква.
YOU ARE READING
My Killer{BTS Horror Story}(ЗАВЪРШЕНА)
HorrorТова е история която ще ви разтърси из основи #7-horror #9-horror #96-bts #2-horror #11-bts