27

366 27 0
                                    

-Чим?
-Да Юнги?
-Ами такова вчера говорих с Хоби и той каза че криеш нещо от мен.
-НЕ КРИЯ НИЩО!-развика се.Хората които викат най-много крият нещо винаги.
Докато не гледаше просто седнах на масата и му говорих някакви пълни простотии.Прокарах ръка зад мен по масата и напипах телефона му и го прибрах дакато ставах.

-....Така че те моля да не криеш нищо става ли?

-Да,обичам те!
-И аз теб!

Сложих една бърза пеперудена целувка по устните му и излезнах.

Така да нидим кое да видя първо?Бах му тела има парола.Амм....може би рождената му дата....тя бешееее....а да.Брех стана.

Така първо обажданята.

Кой е този Гари?
Да звънна ли?

Звъня.

-Ало?Чим кажи ми че не те пазкриха?Чим?Чим добре ли си?Чим направиха ли ти нещо?Разбраха ли?Ало?АЛО?

Затворих.Значи някой си Гари му се обажса всяка вечер в 12:01,за да говори с Чим.Ок.

Сега съобщенията.

Гари:Той ти е гадже?Брано брат бързо действаш.

Чим:Само да питам,а ако и аз се влюба в него?

Гари:Що за въпрос бе?Ще те очистим!

Чим:Аха!

Гари:Разбра ли за лъжата?

Чим:Коя от всичките?

Гари:Ей момче внимавай?Знеш за втората

Чим:Не за никоя

Гари:Що си толкоз дръпнат.
Да не се влюби.

seen

Гари:ВЛЮБИЛ СИ СЕ!Оле ако шефа разбере си мъртав.Гледай да изпълниш плана или ще се любите зад решетките.

seen

Чим:Млъквай Гари.

Значи Чим всъщност има общо с този Гари.
Бях се ядосал толкова много че смятах да го намеря и убия след като изтръгна истината от него.

My Killer{BTS Horror Story}(ЗАВЪРШЕНА)Where stories live. Discover now