Első találkozás
Carlos Holmes vagyok 20 éves. Egyedül élek nagyjából 1 éve költöztem el a szüleimtől, mert nem tudták elfogadni, hogy meleg vagyok. Nagyon szeretem őket, de megváltozni nem tudok, még értük sem. Így hát elköltöztem egy kis albérletbe szóval járok dolgozni meg iskolába is. Nagyon jó végre külön lenni, de emellett hiányoznak a szüleim. Jelenleg orvosnak tanulok és egy boltban dolgozom. Kicsit néhez a kettőt összekötni, de nincs más választásom.
Nincs túl sok barátom, de viszont van egy valaki aki a legjobb és minden titkom megosztom vele. Ő Sarah Emerson 19 éves, pár sarokra lakik tőlem még a szüleivel. Ő is orvosnak tanul így legalább nem szakadt meg a kapcsolatunk középsuli után. Na és persze itt van még James Wilson akit most ismertünk meg az egyetemen. Mi hárman örökké együtt, a három jó barát.
Kapcsolatom most éppen nincs már lassan 3 éve, sanjnos ez nem az én világom valahogy ez a szerelem engem kerül. Na de mindegy is. Most pedig megyek mert tálálkozom Sarahval meg Jamessel.
Gyorsan felkaptam magamra valamit és elindultam. Ahogy kiértem megcsapott a csodás tavaszi illat. És a fák csodás színe kápráztatott el. Annyira jó volt sétálni és közben gondolkodni, hogy megfeledkeztem a külvilágról és csak mentem egyenesen. Míg hirtelen egy lökést éreztem és azon kaptam magam, hogy a földön vagyok.
- Neharagudj- aggódva csendült fel egy nagyon finom lágy hang.
- Te ne haragudj én voltam figyelmetlen- mondtam. És közben észrevettem, hogy egy nagyon helyes fiú nyújtja felém a kezét.
- Jól vagy?- kérdezte aggódva.
- I-igen jól vagyok. - zavartan kinyögtem.
- Akkor jó legközelebb figyelj magad elé.- mondta mosolyogva és én csak bámúltam mint valami kergekandúr.
- Igérem és még egyszer köszönöm.- annyira zavarban voltam, hogy azzal a lendülettel elsiettem a helyszínről.
Egész úton rajta járt a fejem, hogy mennyire jól nézett ki és milyen kedvesség áradt tenger kék szeméből. Nem értettem mivan most beleszerettem?! Szerelem első látásra? De már nem fogom többet látni. Ahh mindegy is úgy is szerencsétlen vagyom ebben. Meg amúgy is lehet, hogy heteró. Ezen kattogott a fejem amit észre is vett Sarah.
-Héé... itt vagy?- megmozgatta a vállam.
-Öö miii... persze hogy itt- vigyorogtam mint egy vadalma.
- Mi történt?- kiváncsian szólt hozzám egy kis félelemmel burkolva.
- Áhh semmi érdekes!
- Naa engem nem versz át látom, hogy történt valami... na mesélj. - kiváncsian nézett rám gyönyörű barna szemével.
-Jajj Sarah láttam valakit...- mondtam távolság tartón.
-Kit kit?? Mond már!- majdnem kiugrott a bőréből a kiváncsiságtól.
- Egy álmot. Annyira szép kék szemei voltak. Sportos alkata szőkés haja meg minden...- mondtam zavartan.
-Ajjaj úgylátom ez szerelem első látásra.- szája a füléig ért. -Na és hogy hívják? Tudsz valamit róla?
- Semmit és valószínüleg már nem is fogom látni.
YOU ARE READING
UGotMe
RomanceCsak néztem rá szexi képet vágva miközben éreztem dagadó férfiasságát...