twelfth part-first half

61 6 2
                                    

Táncoltunk és jól éreztük magunkat.
- Iszunk valamit?- kérdezte ordítva, de még így is alig hallottam.
-Persze.

Kimentünk, piával és cigivel a kézben odamentünk egy padhoz és elkezdtünk beszélgetni.

- Na és hogy vagy szép fiú?- kérdzte. Tekintete fura volt. Azt olvastam le róla, hogy dugni akar.
- Megvagyok. Bár lehetnék jobban is...- néztem oldalra majd ráharaptam a számra.
- Hát szerintem tudok rajta segíteni.
- Ohh igen? És hogyan?- kíváncsian néztem rá és vártam, hogy azt mondja, "megakarlak dugni".
- Esetleg ha feljönnél hozzám akkor megmutathatnám. Itt lakok a közelben, azaz csak egy 5 perc séta.
- Nem is tudom... nem ismerlek még...- mondtam. Bár közben nem erre gondoltam. Legszívesebben azt mondtam volna, hogy "adom de a legjobban azt, hogy betedd a kolbit".
- Hát az nem probléma. Ezen lehet változtatni.- kacsintott rám majd megfogta a combom.- Nagyon szexi fiúcska vagy. Nagyon bejön az ahogy kinézel. Annyira izgató vagy.
- Te se panaszkodhatsz baby.- haraptam rá az alsó ajkamra. Közben csak félig alló vesszőcskéjét néztem.

Jézusom egy fasz éhes ribi vagyok. Úgy érzem erre van most szükségem. Baszásra és semmi másra.
Az összes meleg pasit az ujjaim köré fogom csavarni. Sőt még a heterókat is.
Gondoltam aztán csak azon kaptam magam, hogy Andrew feláll és nyújtja a kezét felém.

- Akkor gyere menjünk!- nagy erővel felhúzott a padról és úgy éreztem, hogy rángat. Ennyire kanos? Vagy ennyire bejövök neki?
Áhh tuti ennyire bejövök neki.

Pár percel később megérkeztünk. Bementünk a házba lesegítette a dzsekimet és levettem a cipőm.
Nagyon tisztaság volt a házban.

- Egyedül élsz itt? - kérdeztem.
- Igen. A...- vágtam közbe azzal hogy odaraktam a kezem a szájára majd a masik kezem a farkára tettem.
-Shhhhh... ne mondj semmit se jóó..?- lihegve mondtam neki aztan elvettem a kezem a szájáról.
- Akarlak!
Nekilökött a falnak és elkezdte csokolni a nyakam. Levette a pulcsim. Én pedig kigomboltam az ingjét.
Lehúztam a nadrágsliccét és kivettem belőle azt a dolgot amit minden ribi imád.

Folytatódik.....-twelfth part-second half

UGotMeWhere stories live. Discover now