eleventh part

70 5 0
                                    

Ráestem az agyra aztán megpillantottam a drágám.
Rich egy szal alsónadrágban pezsgővel és egy szál rózsával a kézben állt és vigyorgott mint egy vadalma.
- Hiányoztál!- mondta szomorúan aztán odajött és megcsókólt.
- Te is nagyon! Milyen napod volt?- kérdeztem miközben nem bírtam levenni a szemem arról ami abban a banán mintás alsónadrágbankidudorodott.
- Nagyon jó volt! Van egy jó hírem és egy jó hírem. Melyikkel kezdjem? - nézett rám helyes mosolyával.
- A rosszal, hogy elsonek felkurjak magam aztán a jótól meg lenyugodjak. - mondtam aztán rátettem a kezem izmos mellére.
- A rossz hír az, hogy el kell utaznom három hónapra. Üzleti út. A jó pedig az, hogy utána elmegyünk két hétre Afrikába.
- Na ez nem is olyan rossz hír. Bár azért jó se, hiányozni fogsz nagyon. Az a három hónap egy évnek fog tűnni. - közben egyre lejjebb csúszott a jobb keze izmos testén. - Viszont legalább szexi az alsógatyád.- vigyorogtam aztán ráharaptam a számra.
- Megszeretnéd nézni közelebbről?- kérdezte huncut mosollyal.

Majd megfogta a kezem és rátette a bombára ami ra egy percre fel is robbant. Egyre jobb az ágyban. Annyira jó, hogy mem volt elég egyszer sem kétszer, de három után már nem számoltam.
Elvarázsoltuk egymást úgyérzem. Úgyérzem megtaláltam az igazit. Ezt már semmi sem tudja elrontani.
- Elmegyek lezuhanyozni, mindjárt jövök.- mondta a drága férfiasságát lóbálva.
- Jolvan menyjel csak te faszarcú. Én addig csinálok valami jo kis vacsit.

Kimentem a konyhába és elkezdtem gondolkodni, hogy mit is csináljak.
De nem volt nagy kedvem most főzőcskézni, úgyhogy csinálok egy nagy adagnyu tojásrántottát.
Kiveszem a tojást a hűtőből majd csörrenést hallok. Rich telója az megnézem ki az aki ilyenkor zaklatja az én drágám.

"Drágám"

Ki a fasz ez?
-Igen?- szóltam bele a telefonba.- Kivel beszélek?
- Richárd felesége vagyok Cathy. Te ki vagy?
- Carlos, Rich haverja.- közben nem tudtam elhinni, hogy most éppen mi is történik velem. Szívem hevesen dobogott és annyi minden végig ment a fejemen.
- Légyszives mond meg neki, hogy hozzon tojást mikor jön haza. A fia azt szeretne enni, de nem tudok en most kimenni a boltba.
- Átadom.- Azzal letettem a telefont még mielött mélyebb társalgásba keveredek a drága szeretőm feleségével.

- Car! Tudod mi jutott eszembe?- jött ki a fürdőből.
Majd hozzávágtam egy tojást.
- Héj cica! Ezt miért kaptam? - nézett rám értetlenűl.
Majd hozzávágtam mégegyet. Aztán folytattam amég el nem fogyott a tojás. Végül a dobozt is hozzá vágtam.
- Hogy miert kapod? Tényleg kíváncsi vagy rá? Hát elmondom. Felhívott a kis csodálatos Cathy, hogy vigyel tojást mert a a fiad azt szeretne enni. Gondoltam megkönnyítem a dolgod, így nem kell még a boltba is beugranid miután eltakarodsz innen.- közben mérhetetlen düh áradt belőlem.
Legszívesebben megvern.
- Te miről beszélsz? Várj.... várj... megmagyarázom.
- Nincs mit megmagyaráznod már mindent tudok. Csak azt nem, hogy hogy lehettem ekkora hülye. Hogy?
Hát eszem faszom megáll.
- Na takarodj innen. - ordítottam rá.
- Várj...- próbált magyarázkodni.
- Nem! Vége! Húzz innen!

Nehez kirugdostam az ajtón. Szegénykén csak egy törölköző volt. De nem sajnálom. Bezártam az ajtót majd felmentem a szobamban es az ablakon kidobaltam a ruháit majd pofán dobtam a cipőjével.
- Soha többé nem akarlak látni.- ordítottam. Majd becsaptam az ablakot.

Geci ideges vagyok, rá kell gyújtanom.
Egyik szál után jött a másik majd azon kaptam magam, hogy elszívtam majdnem egy dobozzal.
Bementem és beálltam a tuhanyzóba ruhástól.
Nem tudtam mit kezdjek magammal.
Felhívom Saraht.

- Szia te sörétes rozmár!- próbált vicces lenni.
- Csá mitcsinálsz?
- Héhéhé.... mi ez a flegmaság? Mi történt.
- Felesége van annak a rohadásgátló gumiszökevénynek.
- Miii neee! Ez egy féreg. - mondta mintha nem tudnám.
- Nos megyünk bulizni? Be akarok baszni és elfelejteni az egészet.- mondtam közben már a körmöm rágtam az idegességtől.
- Megyek.
- Ez a beszéd!

Na most bíz Istenemre mondom úgy bebaszok, hogy még egy hét múlva is érezni fogom a hatását.
Megjött Sarah gyorsan lementem, beültem a kocsiba és már húzunk is.

Fél óra múlva már ott is voltunk. Bementünk és már rögtön kértük is a piát. Később csatlakozott James is és egy haverja Rafaell.
Sokat táncoltunk nagyon jól éreztük magunkat és nem is gondoltam Richre nem is érdekel. Túl teszem magam rajta azt csá!

- Hé Car! Az a csávó nagyon bámúl téged. Szerintem ide fog jönni.
- Ahh Sarah ugyan már. Szerintem téged néz.
Eltelt egy kisidő es a hosszas bámulás után odajött.

- Szia Andrew vagyok! Táncolunk?- nézett huncut mosolyával. Én pedig arra gondoltam, hogy miért ne? Érezzem jól magam és kitudja lehet, hogy ő lesz az új herceg.
- Szia Car vagyok. Persze.

Megfogtam a kezét és elindultunk a tömegbe. Visszanéztem Sarahra és egymásra kacsintottunk.

UGotMeWhere stories live. Discover now