Bementem velük és rögtön neki estünk egymásnak.
Nem bírták abbahagyni annyira jó volt.
Csak egyre többet akartak.
Én közben arra gondoltam, hogy mennyire jó ezt csinálni. Csak kúrni.
Szerelem chhhhh kinek kell?
Kell a halálnak!Hosszas agyalás után eldöntöttem, hogy pornó sztár leszek. Vagyis csak kipróbálom. Aztán a későbbiekben meg meg elválik a dolog.
Másnap elég későn kelltem és arra gondoltam, hogy jó lenne valami szupi dolgot csinálni.
Sarah úgyis hisztizett pár hete, hogy ő szeretne Dubaiba menni és most amúgy is szülinapja lesz, úgyhogy meglepem egy utazással.
De ki kell találnom, hogy tudassam vele. Nem szeretném csak úgy elmondani neki. Rá kell vezetnem valahogy, kicsit küzdjön vele.
E gondolatok közepette ráeszméltem, hogy holnap meló. Beteget jelentettem egy hete, de most már muszáj mennem, mert kirugnak.
Mondjuk nem mintha érdekelne.Egésznap csak feküdtem az ágyba chipset zabálva miközben a kedvenc sorozatomat néztem.
Ez vagyok én, egy lusta disznó. Még szerencse, hogy nem hízok el, mert másképp már elég durván néznék ki. Mint valami vietnámi sertés. Még ez is szép szó lenne rám.
Mindig tervezem, hogy elmegyek edzeni, aztán valahogy mégse jön össze.Annyira jó volt minden. Aztán eszembe jutott Rich és majdnem elhánytam magam.
Az a rohadék. Szerencsére azóta nem keresett. Ajánlom is neki, mert úgy elküldöm az anyjába mint ide Új-Zéland.
Aztán megpillantottam a boxerét ami a szék alatt volt.
Három napja van ott és én nem vettem észre.
Fogtam kimentem vele a kertbe és felgyújtottam.
Annyira jó volt nézni, ahogy teljesen porrá égett. Ezzel végleg elengedtem.Később felhívott Sarah
- Csá te borsó!- ordított bele a telefonba.- Nos az van, hogy összepakoltam a cuccom és most indulok el hozzád. Úgy döntöttem, hogy elfogadom és odaköltötök az én semmirekellő repettsarkúmhoz.
- Anyád a repettsarkú, te sündisznó! Jolvan siess, mert unatkozom már. Faszomat verjem beléd.
- Midet te csirke?- vicceske.
-Anyádat! Na gyere már, hogy állna beléd a véreres méteres.
- Pusz pá.
- Pusz.
Gyorsan bementem a szobámba. Bekapcsoltam a hangszórót, elővettem egy üveg bórt, kikészítettem a cigit és vártam, hogy megérkezzen ez a tarantula.
Nem telt el 5 perc és már itt is volt. Gyorsan elindítottam Nicki Minaj-tól a Good From-ot és popmás csípőmozgásommal kivonszoltam magam a ház elé.
Még milyen jó, hogy olyan környéken lakok, ahól a drága kedves idős nénik najó a vén szatyrok kiülnek vasárnap délutánonként pletyizni. Végig engem bámúltak és tuti arra gondoltal- a tekintetükből ítélve-, hogy " te bolond vagy fiam?" " ez elmeháborodott", " megérett az emberiség a puszulásra".
Sarah röhögve kiszál a kocsiból, majd becsatlakozik a cirkuszi mutatványomba.
Bevonszorogtunk a házba, majd kiültünk az erkélyre.
Bór, cigi, zene mi kell még?
Imádok vele baromkodni. Aztán bementem egy pohár vízért, ami persze nem arra szolgált, hogy eloltsam vele iszonyú szomjúságom.- Bocsi te eukaliptsz dee...- vágtam szomorú fejet.
Majd jól leöntottem. Aztán eszünkbe jutott, hogy régen állandóan megtöltöttünk egy másfél literes flakont vízzel és egymást kergettük és locsóltuk. Úgyhogy szaladtunk is vízért és már kezdődött is a háború.
Akkora hülyék vagyunk, hogy az már fáj. De legalább jól éreztük magunkat. Aztán vettünk egy forró fürdőt, majd paranormális jelenségeket néztünk.Mind a ketten bevoltunk szarva úgy mint a kurva élet. Nem mertünk kimenni a szobából.
Sarah már hangokat hallott. Végűl egy két pepa malac résszel lecsillapítottuk a kedélyeket. Minden jobb lett.
Viszont annyira felpörögtünk egymástól, aludni se tudtunk. Hajnali háromkor mindenki mást leszarva max hangerőn hallgattuk a zenét és az asztalon táncoltunk mint két agyatlan bohóc.
Annyira imádom ezt a csajt. Legjobb barátnő, soha nem kívánnék jobbat. Már ha lenne. De nincs, szóval megelégszem azzal ami van.
Nagyon szeretem őt.
YOU ARE READING
UGotMe
RomanceCsak néztem rá szexi képet vágva miközben éreztem dagadó férfiasságát...