Nu cred!

12 0 0
                                    

Toată clasa se ridica în picioare și începe sa aplaude... unele fete chiar plângeau. .. Atunci îmi cade niște lacrimi și încep sa rad. Din ziua aia totul sa schimbat toate fetele veneau la mine în pauze și mă întrebau Cum e ce simt ... Toate mă vizitau și chiar am început sa iau copii vinerea la ora de muzica în clasa. Nimeni nu avea nimic în potriva.. Eram foarte fericita... copii creșteau fericiți iar noi ne puteam continua cursurile...
Totul revenise la normal ... Dar după câteva zile fericite... Vine și una rea...
La ușă era cineva... O fata... Era Aramina... întrun palton de spital și desculță amețită și pierduta....Lam chemat pe Vlad el a venit repede.
V:- Ce ai pățit? ?? Zice Vlad și o ia în casa.
A:- Vlad ... copilul a murit... L-am pierdut.. imi pare rău. ..😢😢😭😭😭
Vlad se așează pe  canapea și își pune mâinile în cap... La scurt timp vine și Laura!
L:- Ce se întâmplă?
V:- Aramina a pierdut sarcina...
L:- O nu... Și ești bine?? Spune Laura și se duce spre Aramina.
A:- Nu... politia mă caută trebuie sa merg la spital... Nu vreau acolo... Sunt singura... 😭😭
L:- VIN EU CU TINE! Spune Laura și sare în sus.
A:-Serios?
L:- Da! Vreau sa te ajut. Voi sta cu tine și voi avea grija ca totul sa fie bine!
A:- De ce ești așa de buna?
L:- Și eu sunt singura... părinți m-au părăsit și când aveam nevoie de cineva nu era nimeni acolo... Nu vreau sa fi ca mine... Eu acum îi am pe ei! Spune Laura și se uita la noi!
D:- Și tu ne ai pe noi Aramina!Nu Îți face griji suntem aici.
Nici nu apuc sa termin ca cineva bate la ușe.  Era Alex care intra cu putere și îi da o palma lui Aramina.Atunci Vlad și Cristi sar pe el și îl dau afară!
A:- CURVOOO! AI FOST DOAR O CURVAAAA!
Atunci Aramina începe sa plângă și leșină.
Aramina pov.
Când m-am trezit toți erau lângă mine... Și îmi spuneau ca totul va fi bine.
Aveam încredere în ei. După o luna în care chiar simțeam ca am o familie am fost externata dar nu aveam unde sa stau... Am stat o săptămână la Denisa și apoi am cumpărat din bani de bursa apartamentul din fata apartamentului Denisei! Acum chiar simt ca am o familie!

Multe obiective ( Cristi și Vlad Mnt💙💚)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum