În scrisoarea ei scria diferit :
"Nu te-ai saturat sa Îți bați joc? Nu tia ajuns ce ai pățit acum 4-5 ani? Când o sa îi spui Denisei ce sa întâmplat defapt în ziua aia? Când o sa îi spui de ce te-ai întors? Cat o sa o mai minți? E prea mica sa îi faci ăsta! Spunei!
Cu drag
El!
NIKI pov.Nu știu de la cine e scrisoarea dar are dreptate trebuie sa îi spun Denisei ce sa întâmplat. Dar o sa îi urască pe părinți și pe mine la fel. Acum nu mai simt ura pentru ea. Dar ea da pentru mine...
Am mers la ea și iam spus:
N:- Stai nu închide! Am venit sa Îți spun ceva... sa Îți spun de ce am plecat și de ce nu tiam spus ca părinți nu sunt morți.
Aveai 12 ani. Erai mica. Dar eu eram nebuna după băieți. Deja eram o curva nu mă deranja dar părinți au zis ca tu ești diferita și mama tea mințit! Și ea a fost la fel ... Se culca cu toți. Și tata a fost ultimul care ia băgat mințile în cap. Și sti de ce am plecat?
D:- Nu...
N:- Aveam 17 ani... Și am mers întrun club. Acolo am văzut un tip musculos. Cu multe tatuaje și cu mulți bani. Îl chema Marco. Era superb... Am vrut sa renunț la tot pentru ei. Ne-am cunoscut mai bine și chiar avea sa iese ceva din prietenia noastră. Când am venit acasă mama mia zis ca sa întors.
D:- Cine?
N:- Karl! Un tip care te vroia de mica.pe tine... A vrut sa te facă ca mine dar mama nu a vrut și si-a înscenat moartea iar eu am fugit cu Marco în Franța... Mama a sperat ca tu sa fugi și sa nu te mai întorci și așa ai făcut. Nu mai știu nimic de ei de atunci și sincer sper ca Karl sa fi murit. Și te-am făcut curva pentru ca te-ai culcat cu Cristi!
D:- Asta nu înseamnă ca is curva!Serios? DE CE SE ÎNTÂMPLĂ TOATE ASTEA?
___________________________________
MAI AM UN CAPITOL ȘI GATA POVESTEA!!! CE REPEDE A TRECUT TIMPUL! NU UITAȚI CA VOI FACE POVESTI NOI !🙈🙉🙊💙💚💙💚💚💙💚💙💚💙💙💛💙💚💙💚💙💚