Perspectiva lui Ruggero-
Stau in dormitorul meu, in patul in care m-am simțit cu adevărat fericit, cu o persoana minunată.
Îmi este așa de dor de ea încât aș da orice sa o aduc înapoi. Dar nu mă aude, este într-un somn prea adânc.
Dintr-o dată telefonul meu mă scoate din gândurile ce le aveam începând sa sune.
Era mama ei.- Ruggero! Vino repede! Nu o sa îți vina sa crezi...
Cu mult timp in urma-
- Ahh! Ce zi obositoare am avut! Spune Ruggero foarte obosit și se așează pe pat.
Candelaria se așează lângă el în pat și îi mângâie parul.
- Știu, și eu sunt foarte obosita. Rugge, vreau sa îți spun ceva. Spune Cande privindul in ochii cu o privire blândă.
- Da, spune. Îi răspunde Ruggero privindo in ochii cu un zâmbet lafel de cald.
- Te iubesc. Tu...tu ești cel mai frumos lucru ce mi s-ar fi putut întâmpla vreodată. Ii spune Cande.
- Sa știi că și eu te iubesc enorm. Din primul moment în care te-am văzut am simțit ceva pentru tine. Felul tau de a fi, ești foarte activa, vorbăreață, glumeață dar...totodată frumoasa, blândă și cu un suflet de înger. Ii spune Ruggero.
- Te iubesc Ruggero! Te iubesc foarte mult! Și îl sărută.
Maine dimineața...
- Hey, iubire! Trezește. Este târziu și voi întârzia. Ii spune Ruggero jucanduse cu parul ei.
- Da, dar mai vreau sa dorm! Spune ea somnoroasa.
- Încă 2 minute. Spune Ruggero zâmbind apoi coboară jos din pat ducanduse către baie.
...
- Ey, Ruggero! Știi că astăzi este ziua lui karol nu? Ii spune Cande.
Ruggero sta pe gânduri.
- Care Karol? Spune el nedumerit cu un ton ridicat din baie.
- Ți-am mai spus de ea, nu o mai știi? Prietena mea. Ii explica Cande.
- Mi-ai spus de ea, dar nici o data nu am cunoscut-o personal. Spune Ruggero ieșind din baie și arajandusi parul in oglinda dormitorului.
- Eh, o vei cunoaște astăzi. Este foarte drăguță, este foarte mica de statura, foarte copilăroasă și suntem prietene de foarte mult timp. Spune Cande.
- Sa speram. La ce ora vom merge?
Întrebă Ruggero punandusi ceasul pe mana.- La 20:00, la un restaurant. Tu astăzi termini la 18:00 nu? Îl întreabă Cande.
- Da, ne vedem mai târziu! Ii spune Ruggero zâmbind, o sărută își ia cheile și pleacă.
Cande rămâne acasă așa că decide sa o sune pe Julia, cea mai buna prietena a ei. După ce se plictisește iese în oraș, se întoarce la 15:30 acasă. Observa că peste 2 ore se întoarce Ruggero așa că se hotărăște să îi gătească ceva.
Ruggero a ajuns mai devreme acasă.
- Hey iubi! Vezi că ți-am lăsat mâncarea în bucătărie pe masa. Strigă ea din dormitor.
- Mhh! Miroase bine! Ce ai gătit aici? Spun el.
- Uitate și ai să vezi. Eu mă îmbrac, nu știu ce să iau pe mine. Vi putin? Îl intreabă Cande.
- ok. Spune Ruggero îndreptanduse spre dormitor.
- Uite, cum crezi că mi se potrivește mai bine? Rochia asta sau aceasta? Întreabă Cande.
Prima rochie era o rochie lunga, roșie și cu pietricele ca de smarald. Iar a doua era o rochie simpla neagra de seara.
- Nu știu, cea roșie? Spune Ruggero nedumerit și puțin amuzat.
- Dece? Întreabă Cande.
- Nu știu, pare a fi interesantă. Spune Ruggero râzând.
- Am înțeles. Spune ea apoi îl sărută, după el se îndreaptă spre bucătărie.
- Tu cu ce o sa te îmbraci? Întreabă ea.
- Nu știu, un costum sau ceva de genul. Spune Ruggero din bucătărie.
- Bine. Spune Cande.
Într-un sfârșit au fost gata, după toate astea au plecat într-un sfârșit. Invitați erau deja ajunși. Nu era orice zi de naștere, era majoratul lui karol. Tocmai ce împlinise 18 ani.
Cande era îmbrăcată foarte frumos, dar în comparație cu karol mai avea mult de lucru.
Karol era îmbrăcată într-o rochie albastra, strălucitoare...era pur și simplu splendida. Toți ochii erau pe ea.
Dar Ruggero parca nici nu o văzuse.
Cei doi se apropie de ea pentru ai ura la multi ani.
Când karol și Ruggero erau fata in față privirile lor erau de neclintit, ceva sa declanșat în ei.
CITEȘTI
Glasul Constiintei - by Karol Sevilla & Ruggero Pasquarelli
AdventureGlasul conștiinței, Glasul ce îl macină pe Ruggero din momentul in care a trecut printr-un somn groaznic, o coma de 9 săptămâni. Vocea care îl va urmări nu va fi doar cu el, ci și cu karol care la rândul lor sunt preocupați de ceea ce poate face Can...