- Cande? Întreabă Ruggero mirat.
- Da...sa îi răspund? Întreabă Karol.
- Da, răspundei, vreau sa vad ce vrea.
- Bine, stai că dau pe Speaker! Spune Karol.
~Conversatie Telefonică~
- Buna Cande. Spune Karol oarecum îngrijorată peivindul pe Ruggero.
- Buna Karol, ce faci? Întreabă Cande.
- Bine, uite acasă. Spune Karol.
- Frumos, vreau sa ne întâlnim astăzi, vreau sa clarificăm ce sa întâmplat. Se poate sa ne întâlnim la cafeneaua de lângă spital? Întreabă Cande
- Ce sa ii spun? Îl întreabă Karol pe Ruggero in șoaptă ținând mana pe difuzorul telefonului.
- Nu știu! Spune-i că da, trebuie sa aflăm ce vrea. Spune Ruggero in șoaptă zâmbind către Karol.
- Da Cande, la cat? Spune Karol
- Astăzi la 19 este ok? Întreabă Cande
- Da, pe mai târziu! Spune Karol și închide telefonul.
~ Convorbire telefonică incheiata~
- Bine Ruggero! Vreau sa vad ce facem acum! Nu pot sa o vad iarăși, mă simt oarecum vinovată. Spune Karol
- Dece? Întreabă Ruggero apropiinduse de ea și luando de mana.
- Nu știu, simt că i-am furat ceva ce ii aparținea ei... Spune Karol cu privirea îndreptată spre podea.
- Nu Karol...ea ti-a furat ție ceva ce îți aparținea. Spune Ruggero punandui mâna după cap și sărutando lung.
- Cred că ai dreptate. Îi răspunde Karol după sărut peivindul in ochii.
- Te iubesc! Îi spune Ruggero sărutando dinou.
- Bine, bine, am înțeles! Spune Karol zâmbind
- Mă bucur că ai înțeles! Spune Ruggero.
- Bine, cred că ar trebui să mă pregătesc pentru întâlnirea cu Cande. Spune Karol.
Peste 10 minute...
- Gata, îți place? Întrebă Karol.
- Da...dar astea sunt hainele lui Cande. Spune Ruggero.
- Da, hainele mele sunt la mine acasă. Spune Karol.
- Bine, oricum nu cred că va observa, are mult prea multe haine. Spune Ruggero zâmbind.
La întâlnire...
Perspectiva lui Karol-
Bun, se pare că nu a ajuns, am multe emoții și nu știu ce vrea sa îmi spună.
După ca. 10 minute ajunge.- Buna Cande. Spun eu puțin stresata.
- Buna Karol. Spune ea foarte relaxata.
- Dece ai vrut sa ne întâlnim? Întreb eu suspicioasă.
- Pai...este în legătură cu Ruggero. Ce mai știi de el? Intreabă Cande.
Nu pot sa cred că ea nu sa mai informat deloc de Ruggero...
- Da, este bine. Spun eu
- Ai mai fost la el la spital? Mai este momentan la spital?
- Nu. Spre deosebire de tine eu nu l-am lăsat. Spun eu.
- Da...in fine! Unde îl pot găsi?
Întrebă ea.Nu știu dacă sa ii spun sau nu...
- Uite Cande...el nu mai vrea să aibă nimic de a face cu tine. Spun eu.
- Cum adică? Dar ne iubeam așa de mult...și eu inca îl iubesc. Spune ea.
- Da Cande, înțeleg dar la lovit chestia că l-ai lăsat, și noi...spun eu foarte greu.
- Și voi ce? Întreabă Cande.
- Nu mai contează, trebuie sa plec. Îmi pare rau Cande. Pa.
Nu ma mai vedeam ieșită pe ușă, îmi era frică că voia să știe ce voia să spun.
Cine vrea Next?
La 5 Next continui.As vrea sa va prezint o carte descoperită recent. Este o carte asemănătoare cu multe cărți cunoscute de pe Wattpad, doar că are idei noi și tot ce are nevoie.
Cartea se numește " In turneu" și momentan are 4 Capitole. Haideți să o susținem pe WorldOfRyK
CITEȘTI
Glasul Constiintei - by Karol Sevilla & Ruggero Pasquarelli
AdventureGlasul conștiinței, Glasul ce îl macină pe Ruggero din momentul in care a trecut printr-un somn groaznic, o coma de 9 săptămâni. Vocea care îl va urmări nu va fi doar cu el, ci și cu karol care la rândul lor sunt preocupați de ceea ce poate face Can...