- Dar cum? Adică...credeam că...dar...
- Ruggero! Nu am chef de întrebările astea acum! Suna la salvare. Ii spun eu.
- Ok...stai...cum era? Amm..
122, nu, nu! Cum era? Se agita el zâmbind.- Ruggero, calmează te! Ești mai agitat că mine! Ii spun eu.
- Ok! Doamne! Nu pot sa cred! Vom avea un Ruggero junior! Spune el mai departe entuziasmat.
- Boule! Suna odată că mor aici! Ii spun eu nervoasa din cauza dureri.
- Da! Ai dreptate! Am uitat.
Spun el.- Ai de capul meu, când mă gândesc cu cine s-ar putea sa am un copil îmi vine să îmi dau cu capul de pereți! Spun eu oftând și suspinând de durere.
...
La spital...
...- Cum te mai simți? Mă întreabă el tinandu-ma de mana stand pe scaunul de lângă patul unde stăteam eu întinsă.
- Mai bine, mai mai întrebat de 10 ori. Ii spun eu.
- Nu, de 11.
- Dar de unde știi că ești însărcinată? Mă întreabă el.
- Mă simt puțin cam rău de vreo 4 săptămâni, de la aniversarea ta. Ii spun eu.
- Aaa, trebuia să îmi dau seama că am uitat ceva. Spun el rosinduse.
- Da...timic. ii pun eu râzând.
- Am fost foarte entuziasmat și am uitat totul, și nu îmi mai păsa absolut nimic. Explica el zâmbind.
- Da, am observat, acum este posibil sa te alegi cu un copil, așa că și cadou pentru a 24- a aniversarea de naștere. Ii spun eu oarecum serioasa.
Dintr-o dată intra ginecologa in salon.
- Dumneavoastră sunteți soti Pasquarelli? Întreabă Doctorita.
- Da, spune Ruggero.
- Soți? De când? Il întreb eu râzând.
- Vorbim acasă. Spun el zâmbind.
- Bun, cum vă simțiți? Mă întreabă ea.
- Destul de bine acum. Spun eu.
Asta era adevărul, mă simțeam foarte bine. Atâta timp cât el era lângă mine, în viața, nu mai aveam nevoie de nimic, totul era absolut perfect, ochii lui așa de strălucitori și fata lui entuziasmată mă făceau și pe mine sa zâmbesc.
- Da doamna Karol, sunteți însărcinată în 4 săptămâni, felicitări! Spune ea.
- Nu pot sa cred! Spun Ruggero foarte entuziasmat privindu-ma direct în ochii.
Vaznadul așa de entuziasmat am inceput și eu sa zâmbesc o data cu el.
Cum vi se par noile sentimente de bucurie împărțite intre personaje?
Va plac mai mai mult capitolele triste sau cele fericite?
Și a da, cine vrea Next?😂💕🤦
CITEȘTI
Glasul Constiintei - by Karol Sevilla & Ruggero Pasquarelli
AdventureGlasul conștiinței, Glasul ce îl macină pe Ruggero din momentul in care a trecut printr-un somn groaznic, o coma de 9 săptămâni. Vocea care îl va urmări nu va fi doar cu el, ci și cu karol care la rândul lor sunt preocupați de ceea ce poate face Can...