Capitolul 2

398 10 4
                                    

- Buna. Spune Karol zâmbind.

- Buna. Răspunde Ruggero neinteresat și ușor stresat.

- Karol el este iubitul meu Ruggero, Ruggero ea este karol. Spune Cande.

- incantata de cunoștință. Spune Karol.

Ruggero nu spune nimic. Se vede că nu este in apele lui, ceva la deranjat foarte tare.

- Bine, pai eu plec sa vad ce mai fac și ceilalți invitați. Spune Karol și pleacă.

- Sa întâmplat ceva Ruggero? Întrebă Cande îngrijorată.

- Nu, nu sa întâmplat nimic. Spune Ruggero cu o oarecare supărare.

- Bine, haide la masa. Spune Cande.

Timpul a trecut, se vedea că ceva îl deranja din ce in ce mai tare pe Ruggero.

- Mergem? Întrebă Ruggero.

- Dar tocmai ce am venit acum o oră. Spune Cande.

- Dar haide, daca nu te simți bine. Spune Cande.

Își cere scuze de la karol că trebuie să plece așa de devreme.

- Îmi cer scuze karol, știu că sunt cea mai buna prietena a ta și că ar fi trebuit să stau mai mult cu tine fiindcă este cea mai importanta seara a ta dar...vezi și tu cum se comporta Ruggero, ceva la deranjat foarte tare. Mai vorbim maine ok? Multă distracție și încă odată la multi ani.

- Bine, mulțumesc. Bye. Spune Karol îmbrățișând o.

Ruggero era deja la mașină, fuma o țigară.

- Ai putea sa îmi spui ce sa întâmplat cu tine și dece ai reacționat așa? Întrebă Cande.

- Nu am nimic, doar că mă simt foarte obosit, haide sa plecam. Spune Ruggero aruncandusi tigara și urcanduse în mașină.

Cande se suie și ea, nu înțelege ce se întâmplă cu el. Într-un sfârșit ajung acasă. Ruggero merge in baie și face un dus, după ce iese merge direct în pat. Cande se așează îngrijorată langa el.

- Ruggero, te rog! Spune-mi ce sa întâmplat cu tine? De la petrecere te comporți foarte ciudat, ești foarte tăcut...liniștea asta mă îngrijorează. Spun Cande jucanduse cu parul lui.

- Nimic Cande! Lasă-mă odată în pace! Ce nu înțelegi! Spune Ruggero ridicanduse din pat și îndreptanduse spre living. Se așează pe canapea și adorame acolo peste noapte.

Cande era foarte tristă nu înțelegea cu ce a greșit și dece era Ruggero este așa de supărat pe ea. Până atunci nu mai zbierase nici o data așa pe ea.
In fine, se culcase.
Maine dimineața Ruggero nu mai era acasă.
Cande îl sună, dar nu răspunde.

- Offf! Ruggero! Unde ești? Își spune ea în gând îngrijorată sunandul și încercând să de-a de el prin orice mod posibil.

La un moment dat primește un mesaj de la el.

Nu mă mai caută, sunt un nemernic...îmi cer scuze pentru tot.

Ruggero

Glasul Constiintei - by Karol Sevilla & Ruggero PasquarelliUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum