Capitolul 4

348 9 3
                                    

- Gata! Totul va fi bine, calmează te, eu voi fi langa tine cat de mult va fi nevoie. Spune karol.

- Acum înțeleg dece se comporta așa de ciudat în ultimul timp...îmi pare așa de rau că nu mi-am dat seama, cât de proasta sa fiu!! Spune ea supărată.

- Cande... liniștește-te, nu aveai de unde sa stii, dar ce nu înțeleg este dece nu ți-a spus absolut nimic despre asta, adică mi se pare destul de ciudat. Spune karol gânditoare.

- Da...

Peste 17 ore...

- Cande, cred că ar trebui sa te odihnești, cred că ar trebui sa pleci.
Spune karol.

- Nu pot! Atunci cu cine va rămâne Ruggero? Spune Cande.

- Eyy, eu voi rămâne cu el, nu-ți face griji! Spune karol liniștitor.

- Serios?

- Da, nu-ți face griji, dute linistita și odihnește, eu am dormit noaptea asta, tu nu! Voi rămâne eu cu el. Spune karol.

- Bine, îți mulțumesc foarte mult. Vin mai târziu. Spune Cande.

- Bine, hai că merg la el în salon. Spune karol apoi o îmbrățișează pe Cande.

- Bine. Pa! Spune Cande.

- Pa!

Karol intra în salon.

- Off Ruggerito! Dece o faci sa sufere? Tu nu vezi asta?...dece nu te trezești? Ea suferă enorm, înțeleg că poate acolo unde ești acum ție mai bine...dar cred ca venit timpul sa te trezești, nu vreau să încerci să faci aceiași greșeală pe am incercat sa o fac și eu.

Apoi îl ia de mana.

- Te rog Ruggero! Trezește te! Lui Cande ii este foarte dor de tine!...

Dar nimic...pulsul lui nu urca...nu dădea nici un semn, parca era mort.

Într-un sfârșit sa întors și Cande, bate la ușă și intră înăuntru.

- Cum te mai simți? O întreabă Karol.

- Rău, adică m-am odihnit prea puțin! Spune Cande.

- Îmi pare rau...spune karol.

- Ruggero a mai dat vreun semn? Întrebă Cande.

- Nu...din păcate. Spune karol.

- Pff...! Uite karol, trebuie să îți spun ceva!

- Ce? Mă sperii! Spune karol.

- Karol...nu știu cum să îți spun dar m-am cam saturat de figurile lui Ruggero! Eu plec! spune Cande.

- Ești nebună? Unde sa pleci? Îl lași așa? Spune karol revoltată.

- Da! Rămâi tu și ai grija daca vrei! Eu una plec înapoi în Italia! Spune Cande!

- Sper că asta este o glumă proasta! Spune karol.

- Nu karol, nu este! îmi pare rau! Pa!

Apoi pleacă.

Karol rămâne absolut mirată, nu știe cum să reacționeze, nu avea de ales decât să aibă grijă de Ruggero și să îl facă să se întoarcă înapoi!

Glasul Constiintei - by Karol Sevilla & Ruggero PasquarelliUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum