15. I like me better

1.2K 97 3
                                    

LIAM POV 

 "Pane, našli jsme Tomlinsona." To mi znělo jako rajská hudba v uších. 

"Kde?" spokojeně jsem zamručel a ještě spokojeněji si zapálil. I přesto, že bych si mohl dovolit nejdražší doutníky světa, nejradši jsem měl obyčejné cigarety.

"Skoro na hranicích v Kanadě. Bydlí tam v garsonce a poslali jsme za ním Halla, aby ho zatím sledoval než se rozhodnete, jak ho potrestáte." Řekl mi jeden z lidí z mnou vybrané skupiny špehů.

"Vím, jak ho potrestám," odpověděl jsem téměř okamžitě. Nápadů jsem měl nepřeberné množství a chtěl jich zkusit co nejvíce. Chtěl jsem tu krysu umučit k smrti, ale mučit ji dlouho a bolestivě. "Připravte letadlo, dojedeme si pro něj." Ušklíbl jsem se a podrbal se na bradě. Dlouho už zpívat nebudeš, Tomlinsone.

LOUIS POV

"Harry," pohladil jsem hybrida po kudrlinkách, když se začalo rozednívat. Podle jeho mléčně bíle pokožky jsem rychle uhádl, že určitě neznal přírodu a tak jsem ho chtěl vzít do místního lesa, když bude ještě opravdu brzo ráno a všichni budou spát. 

"Boo," zakňouralo nespokojeně kotě a více se zachumlalo do klubíčka. 

"Vstávej, ospalče. Spát můžeš celý den, ale teď ti chci něco ukázat. A pokud nepůjdeš tak žádný Louis, žádné mazlení!" Se smíchem jsem mu pohrozil a s úsměvem koukal jak mrzutě pomalu otevírá svoje dva smaragdy. "No dobré ráno," podrbal jsem ho za uchem a dal mu pusu na čelo.

"Phhhhmm," zamručel Harry a se zamračeným obličejem si vlezl do mého klína, kde si hlavu schoval do prohlubně mezi hlavou a ramenem a znovu začal tiše oddechovat. 

"Ty jsi mi teda ranní ptáček," zakroutil jsem nad ním hlavou a zvedl se z postele spolu s jeho těžkým zadkem. "Jdeme na procházku, kotě."

"Boo," zaskuhral pytel blech v mém náručí a za chvíli jsem cítil drápy na mé hrudi a jeho rty na mých. Uraženě jsem ale odmítal ho pořádně políbit. A tak se Harry rozmňoukal jako siréna a stále otíral svoje půlměsíčkové polštářky o ty moje úzké. 

"Co by jsi chtěl?" Škádlivě jsem mu dal malou pusu na noc a pohladil ho po zádech. 

"Boo, boo," hybrid v mých rukách neměl daleko k slzám a tak jsem si ho přitiskl k sobě a políbil ho s veškerou, kterou jsem k němu chovat. A Harry mi to chtivě oplácel a začal vrněl. 

"Miluju tě," vydechl jsem mu do rtů.

"Mluju te," zaprskal soustředěně Harry, ale nepovedlo se mu to. Musel jsem se tomu malému stvoření smát, ale jako odměnu jsem mu dal další pusu na čelo. Pořádně jsem to ušaté stvoření oblékl, ale boty jsem po chvilce vzdal, budu ho muset nést. 

-------------------------------------------------------

Opravdu krátká kapitola ale slibuju, že příště už to bude lepší :P vemte mě na milost!

Házejte votes a komenty ať vidím, že mě stále milujete <3  (já vás jo ;D )

Vaše AMAYAHKat ^-^

Kittens & games - L.S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat