11. My my my!

1.6K 97 3
                                    

LOUIS POV

Díky podplacenému letadlu a ukradenému autu jsme brzy byli v menším městečku na okraji Kanady. Koupil jsem nám 1+kk byt neboli garsonku o jedné místnosti. Rychle jsme se zabydleli a já si ještě rychleji zařídil nové falešné průkazy. Práci jsem zatím neriskoval, nikdo mě nesměl vidět a nevěděl jsem, zda to kotě samo doma vydrží. 

"Koťátko," zavolal jsem na toho ušatýho prcka a koukal, jak s triumfálním úsměvem skáče do mého klína. 

"Boo," otíral se o mě hlavičkou, dokud jsem ho nezačal drbat. To mě ale za chvíli přestalo bavit, už jsem měl udrbaný ruce, a tak jsem si přivlastnil jeho rty. Kotě chtivě zamňoukalo a přitulilo se do mé náruče. 

"Chci něco vyzkoušet, necháš mě?" Otázal jsem se a doufal, že mě pochopí. Když nějak nezareagovat, svlékl jsem si tričko. Hybrid natočil zvědavě hlavu na stranu a prohlížel si mou hruď, ale nic neřekl. "Nekoušu," zasmál jsem se a vzal jsem jeho tlapku a přiložil si ji na prsa. 

"Harry rád Boo, Boo -." Harry se opřel oběma rukama o mou hruď a snažil se mi něco říct, ale očividně neměl stále dost velkou slovní zásobu. 

"Taky tě mám rád," zašeptal jsem a vzal jeho tričko do rukou. "Mohu?" Zatahal jsem za něj. Harry seděl bez jediného slova a hluboce se mi koukal do očí a pak se rozvrněl. Chtivě se o mě začal otírat a pak mi začal dávat motýlí pusinky na rty. Měl jsem jeho svolení. Opatrně jsem mu svlékl tričko, abych ho nevyděsil. Jeho dětská mléčná pokožka se na vzduchu začala červenat studem a jeho bradavky chladem ztvrdly. "Jsi tak krásný," zašeptal jsem mu do rtů a políbil ho. "A jenom můj."

"Boo, můj Harry," zakýval hybrid, promnul si napuchlé rty a znovu zavrněl. 

"Harry." Jemně jsem jedním prstem dloubl do jeho hrudi. "Můj." Položil jsem si pravou dlaň na svou hruď. "Louis." Jeden prst se dotkl mé kůže. "Tvůj." Pohladil jsem Harryho po hrudi a pak se sehl, abych mu mohl vsát bradavku. 

Většině lidem to přišlo nechutný, ale on nebyl většina, a tak jsem potěšeně zamručel, když zareagoval. "Boo-oh!" Zamňoukal a ruce dal do klína, jaky by chtěl něco skrýt. 

"Copak tam máš, kotě?" Usmál jsem se a zatlačil na jeho ruce. Kotěti se zadrhl dech v hrdle a jen zasýpalo. Nad novou seznací otevřelo dokořán oči a těkalo s nimi mezi mnou a svým klínem. "Můžu se o tebe postarat, pokud budeš chtít. Udělám ti dobře." Polaskal jsem jeho kůži na krku a zašeptal do horkého ticha. Z Harryho úst se vydral sten potřeby. 

Vzal jsem hybrida do náruče a přenesl ho na naše jednolůžko a položil ho na něj. Sundal jsem mu své tepláky a promasíroval mu stehna. "Nebude voda," zakroutil jsem hlavou, "ale bude to dobré, ano?" Políbil jsem Harryho a promnul mu malou bouličku v trenýrkách. 

"Boo, Harry rád Boo, Harry můj." Žvatlal nesmyslně hybrid a automaticky přirážel proti mé dlani. 

"Přesně tak, můj," triumfálně jsem se usmál, než jsem mu sundal boxerky a vzal si ho do úst. Jeho tělo bylo třináctiletého chlapce a to i s jeho penisem. Ale na druhou stranu, nemusel jsem se bál, že mě na něm udusí. To by byla vážně příšerná smrt v tuhle chvíli. Dopřával jsem mu solidní kuřbu a poslouchal ty zalknuté vzdechy, mňoukání a někdy dusivé vrnění. 

Určitě díky Paynovi už nebyl panic, ale netrvalo dlouho a hybrid začal tisknout stehna k sobě a v jeho nádobí zacukalo. "Pojď na to, udělej se pro mě," začal jsem ho dodělávat rukou a ústy zaměstnal ty jeho. 

"Boo," zamňoukal Harry a vyvrcholil, bílá hmota stékala v proužcích po mé ruce a jeho břiše. Podíval jsem se do jeho uslzených očí. 

"Jsi perfektní, kotě. A můj," setřel jsem mu slzy a vzal ho jako nevěstu do koupelny, abych mokrým ručníkem smyl, co napáchal. Ale než jsem ho znovu dostal do postele, aby si po tomto výdaji energie odpočinul, usnul mi v náruči. 

Můj!

-----------------------------------------------------------------------------------

Výlet do Anglie a testy poté ve škole lehce odvedly mnou pozornost, ale jsem zpět :D

Snad se vám líbila smutty část a můžu říct, že další taky bude senzační :P

Házejte votes a komentáře :)

Vaše AMAYAHKat ^-^

Kittens & games - L.S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat