18. Only you

1.1K 72 3
                                    

Upozornění!!!  Ziam!!!!

ZAYN POV

Viděl jsem odcházet Tomlinsona s hybridem a viděl, jak moc lásky (zda se to tak mezi člověkem a hybridem dalo říct) měli. Bolestivé vzpomínky mě odnesly do minulosti a zlost zatemnila můj mozek. 

"Zaynee? Milý hlas se dostal k mým uším. Vzhlédl jsem od papíru a viděl mého bosse a nejkrásnějšího chlapa pod sluncem opřeného o futra mého soukromého pokoje. 

"Ano, pane Payne?" Poškádlil jsem ho s úsměvem a zvedl jsem se. Liam mě silně chytl za čelist a hrubě si přivlastnil mé rty. Věděl jsem, proč tu je. Nebo jsem alespoň věděl, co se stane.

"Do půl hodiny budeš v mé ložnici, osprchovaný a připravený." S úsměvem prohlásil a s poplácáním mého zadku mě opustil. A tak jsem udělal, co po mě chtěl. Osprchovaný jsem do sebe vecpal plug, který mě roztáhl a jen v tričku a kraťasech (bez spodního prádla) jsem zamířil do Liamovi ložnice. 

Mohl jsem být rád, že jsem dostal povolení připravovat se aspoň plugem, slyšel jsem, že hybridy takové štěstí neměli. Au! "Jsem tu," oznámil jsem mému šéfovy, když jsem přišel k jeho otevřeným dveřím a zavřel za sebou.

"Už se učíš," pokýval spokojeně Liam, když jsem poklekl k jeho nohám a tváří a rukama hladil jeho bouli v kalhotách. To vždy miloval, power play. Spokojeně jsem zamručel a skrz otevřený zip protáhl na vzduch jeho chloubu. 

Než se nadál, měl jsem špičku jeho penisu v ústech a chtivě sál. Konečně jsem se dočkal těžkého nádechu, nikdy na sobě nenechal nic znát, takže i toto byl pokrok a já věděl, že jsem zabodoval. "Zvedni ten zadek a na můj stůl," zvedl mě za čelist a já se nechal rozplácnout na jeho stůl a přitom ze sebe vypustil dech.

Ani bych nestihl napočítat do tří a mé kraťasy se houpaly u mých kotníků a můj plug byl s hlasitým plompt vyndán z mé zadnice. A teď to větší. Slzy se mi vecpaly do očí, když do mě Liam vcelku rychle zasunul. Z Liama se vydral další těžký výdech. "Určitě zase brečíš jako posledně, neumíš se ani vzmužit a vzít ptáka jako chlap!" Vysmál se mi a už už jsem mu chtěl něco opáčit, ale začal se ve mně pohybovat a ze mě vyšly jen slastné vzdechy.

Náš sex vždy probíhal potichu... tedy z jeho strany, já se nemohl udržet. Nakonec Liam chytil moje půlky jako obvykle, roztáhl je od sebe a já v sobě cítil stahy jeho penisu a teplo. A byl konec. "Jestli se chceš dodělat, tak dělej," bylo mi nařízeno ostrým hlasem a já vztáhl ruku na své nádobí dokud byl ještě ve mně. Aby mě cítil stáhnout se při orgasmu. Přišel neobvykle pozdě a já s úzkostí pošpinil své ruce sám sebou. "Teď vypadni nebo tě ještě spráskám. A nic si nemysli, tohle pro mě nic neznamená!" Zandal se do kalhot a dál si mě nevšímal.

Musel jsem se zastavit, měl jsem tušení, že láska jako z románu pro náctileté to nebude, ale tohle byla rána do podbřišku - podpásovka. COŽE?! Ještě jednou?!  "Děláš si ze mě prdel?!" Hystericky jsem na něj zařval.

"Uklidni se a vypadni, nikdo tu o divadlo nestojí." Odbyl mě a já jako bych dostal pěstí do ksichtu. Zatmělo se mi před očima.

"Miluju tě!" Vyklouzlo se mě a oba jsme zmrzli. Viděl jsem jeho rozzuřenou tvář a byl jsem strčen na kolena.

"Děvka i dealer jsi dobrej, ale nikdo tě nikdy nebude milovat. A rozhodně ne já." Kopl do mě a plivl mi do tváře. "Příště si rozmysli, co vypustíš z úst." S tím odešel a ještě ten den jsem musel odjet na dva měsíce do Evropy. 

To mě hodně naučilo a já k němu už nic necítil, nebo jsem to moc dlouho popíral na to, aby to byla pravda.

"Fuck," vydechl jsem. Každý má temnou minulost, že?

-------------------------------------------------------

Ziam jsem vůbec neměla v plánu, takže překvapení jak pro vás tak pro mě :P

Takže nezměnili jste názor, koho chcete happy end?? Hlasujte v kometářích <3

Votujte, hlasujte a doufám, že se brzo zase uvidíme :)

Vaše AMAYAHKat  ^-^

Kittens & games - L.S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat