🔥6.bölüm🔥

9.6K 276 55
                                    



💫Bölüm şarkısı BTS-FAKE LOVE💫

Medya Kumsalın beğendiği elbise 💜

1 hafta sonra...

Gözlerimi yavaşca araladım.Saat 10'du.O olayın ardından 1 hafta geçmişti.Bu bir hafta içerisinde önemli hiçbirşey olmamıştı.

Yarın okullar açılıyordu ve biz daha alışverişe gitmemiştik neyseki evden çıkmıyordum.Ama bu gün mutlaka gidecektim.

Yataktan kalktığım gibi banyoya ilerledim elimi yüzümü yıkadıktan sonra banyodan çıktım ve yatağımı topladım.

Üstüme günlük kıyafetimi geçirdikten sonra saçımı topuz yaptım.Telefonumuda aldıktan sonra odadan çıktım.Salona girdiğimde evde çalışan bir kız masaya kahvaltılıkları yerleştiriyordu.

Şu sürtük kız evde yoktu bayadır.Onun yerine bu gelmişti ama sebebini bilmiyorum.Kız bana bakıp gülümsedi ve elindeki tepsiyle salondan çıktı karşılık vermemi bile beklememişti.Neyse.

Ben ayakta dikilirken salonun kapısı açıldı kafami oraya döndürdüm.Arastı.

"Günaydın."dedim sadece kafasını sallamakla yetindi.Öküz,hödük insan bi sanada felan derdi yani.Kendi yerine oturunca göz devirdim ve kendi yerime oturdum.

Kahvaltıya başlarken arada çayımdan yudumluyordum bir an durdum ve çatalı bıraktım.Gözleri bana dönerken "Biliyorsun yarın okul başlıyor ve ben hala alışverişe gidemedim.Bu gün gitmek zorundayım."kafasını salladı "Tamam zaten bu günde önemli bir işim yoktu gideriz."

Kaşlarım şaşkınlıkla havalandı "Sendemi benimle geleceksin?"kafasını salladı "Evet."şaşkınlığımı gizleyemeyerek kahvaltıma geri döndüm.

Ben ve Aras alışveriş yapıcaktık?

🔥🔥🔥🔥
Alışveriş merkezinin önünde durduğumuzda gözlerimi Aras'a çevirdim."İnsene ne bekliyorsun?"kafamı sağa sola salladım ve kemerimi açarak arabadan indim.

Rüzgar duvar gibi yüzüme çarparken gözlerim acımıştı.Bugün hava karanlıktı sanırım yağmur yağacaktı.Kafamı arkaya çevirdim.Aras arabadan inmişti.Elindeki uzaktan kumanda ile arabayı kilitledi.

Herkesin gözleri ona dönerken istemsizce rahatsız olmuştum.Noluyordu?

Yanıma geldi ve "Yürü."otoriter bir sesle konuşurken kaşlarım çatıldı "Biraz daha kibar olamazmısın?"hafifçe öksürdü ve "Unuttun mu?Ben bir mafyayım."

Göz devirdim ve "Mafya olduğunu unutmadım ama.O mafya bir kız ile alışverişe çıkıyor!"gözleri etrafı tararken "Buna mecburum.Uslu durmuyorsun.Her adama da güvenilmiyor.Ayrıca şu ses tonunu kıs biraz etrafta düşmanlarım olabilir.Ya da bir vatandaş benim mafya olduğumu duysa?"

Omuz silktim ve "Bunu benle alışverişe çıkmadan önce düşünecektin!"AVM'ye doğru ilerlerken arkamdan geliyordu.

Yanıma ulaştığında Avm'nin döner kapısına (gece gece aklıma döner geldi de canım çekti djjdjs) girmiştik.Avm'nin içine girdiğimizde sıcak hava yüzüme akın etti.

Gözlerimi etrafta gezdirdim."Ee ilk nereye gireceğiz?"gözlerimi kısaca onda gezdirdim "Bilmem yukarıya çıkalım ilk."kafasını salladı.

Neredeyse onunla iki haftadır beraberdik.Zaman hızlı geçiyordu gerçekten.Bir mağazanın önünde durdum "Buraya girelim."mağazayı guzelce süzdükten sonra "Gir."dedi.

Göz devirirken mağazanın içine girdim.Baya pahalı bir yere benziyordu.Direk spor kıyafetlerin bulunduğu tarafa gittim.Gözlerim kıyafetlerin üzerinde gezinirken arkamda bir hareketlilik hissettim.

MAFYANIN NEFESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin