🔥5.bölüm🔥

8.8K 337 42
                                    

💫Bölüm şarkısı BTS-Mama💫

"Yandık..."Barışın dediği şeyle merakla kadına bakmaya başladım.Kadın bana pis pis sırıttı ve kıvırtarak bize doğru yürümeye başladı.

Tam önümüzde durduğunda Barışa baktı "Selam Barış.Nasılsın?Görüşmeyeli baya uzun zaman oldu."

Barış zorla gülümsedi ve "İyiyim Hande sen nasılsın?"Hande tek eliyle saçıni geriye attı ve bana baktı.Kadının yanında şu an dilenci gibi duruyordum.Onun kıyafetlerine bak birde benim!

Tabiki onun üstündekileri ben hayatta giymezdim ancak insan bir değişik oluyordu.

"İyiyim Barış."

Elini bana uzattı ve "Selam ben Hande Arasın sevgilisi oluyorum."

Bu kadın Arasın sevgilisimiydi?

Tam birşey diyecekken salonun kapısı sertce açıldı içeriye tüm siyahlığıyla giren Arasın kaşları çatıktı ve direk Handeye bakıyordu "Nerden sevgilin oluyomuşum?Kıçından uydurma şeylerle konuşma Hande!Sinirlerimi bozuyorsun!"

Hande dudaklarını büzdü ve "Ama hayatım..."Aras onun kolunu tuttu ve "Susacakmısın?"diye fısıldadı ama bağırsa bundan daha az etki verirdi eminim!Hande sertce yutkundu ve kafasını salladı.

Aras onu bıraktı ve "Su an üstümü değiştirmeye gidiyorum döndüğümde burda olmamış ol!"dedi ve çıkıp gitti.

Hande bize kısa bir bakış attı ve oda çıktı.Derin bir nefes verdim ve kendimi koltuğa attım.Barışda kendini karşımdaki koltuğa attığında "O kimdi?"diye sordum.

Ofladı ve "Baya uzun bir mesele ama Aras'a takıntılı birisi Arasın bir aralar iş yaptığı Cevdet beyin kızı.Arasın peşini bir türlü bırakmıyor aralarında bazı seyler geçmiş bunu söylemeyeceğim sen anla."yüzümü buruşturdum ve kusar gibi sesler çıkardım Barış güldü ve devam etti "O olaydan sonra Aras onu bıraktı ama kız sülük gibi yapıştı kaldı.Ara sıra böyle gelir ve Arası sinir eder gider."

Kafamı salladım "Anladım."o arada içeriye Aras girdi "Gittimi?"kafamı salladım ve önüme döndüm.Kendini Barışın yanına attı ve "Ee naptınız bugün?"kaşlarım şaşkınca havaya kalktı.Barışında benden aşağı kalır yanı yoktu.

Bize baktı ve göz devirdi "Ulan naptınızı sordum ne bu hal?!Tamam sormiycam birdaha."bu sefer daha çok şaşırmıştım çünkü bildiğimiz trip atıyordu?!
Yanına gittim ve elimi alnına koyup "Sen iyimisin?"dedim hicbirşey demedi daha sonra ne yaptığımı farkettim ve öksürerek elimi alnından cektim.

Allah aşkına ne yapıyordum ben?!Elimi koyacak yer bulamadım ve en sonunda kapşonlumun cebine soktum."Şey ben biraz ş-şaşırdımda ondan şeyettim."kafasını salladi ve "Ben acıktım."dedi saate baktım saat 4 olmuştu kahvaltı yapalı çokta uzun olmamıştı ama...

"Hatice abla!"diye seslendiğinde ona döndüm "Neden abla diyorsun yani o senin çalışanın.."omuz silkti "Her ne kadar çalışanım olsa bile benden yaşca büyük ve ben saygıda kusur etmem."içeriye Hatice abla girdiğinde kafamı öne çevirdim ve istemsizce gülümsedim.

"Efendim yavrum?"

"Yemek ne zamana hazır olur?"hatice abla saatine baktı ve "Bi yarım saate hazır olur."Aras kafasını salladı hatice abla salondan çıktığında derin bir nefes verdim ve arkama yaslandım.

Tabağımdakileri yerken sofrada çatal kaşık sesinden başka bir ses yoktu.Oturduk oturalı konuşmamıştık.Barış işim var deyip gitmişti.Ceyda'da sus pustu.Şaşırmıştım doğrusu.

Bu arada Ceyda artık burada kalacaktı.Nedenini bilmiyordum.Ama bence iyi olmuştu hem yalnız kalmazdım.

Ama Ceyda'da bu gün birşeyler vardı eminim.Yüzü kireç gibi olmuştu.

MAFYANIN NEFESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin