2.

798 47 8
                                    

- Mi? - akadtak ki a fiúk.

- Meg még egy új tag is van. Benedek Lóránt a neve - pillantott félre Beka zavartan.

- Jaj, Papuskáim mi lesz velünk? Jönnek a Vörösingesek és elvernek minket! - röhögött Kolnay, de mindenki egy szúrós pillantással hallgattatta el.

- Először is kell egy terv - kezdett bele János.

- Nem. Először is engem kell megszavazni tagnak - javította ki a Csele lány.

- Te nem lehetsz tag! Még mindig lány vagy! - akadt ki teljesen Boka, de Csele nagyon mérgesen nézett rá.

- Na jó, meggondolom.

----Másnap----

- Rebeka, kelj már fel! - kiabált fel az említett lány anyukája a szobába, mire ő kippattan az ágyból.

Gyorsan megmosakodott a fürdőben, fogmosás, arcmosás, majd már rohant is át öccse szobájába.

- Te már fenn vagy? - lépett be, és látta, hogy a fiú a szekrényéből vette ki, aznapi ruháit.

- Mint látod nővérkém! - mondta, ezzel Rebeka magára fordította az utolsó fél óráját.

Egy sötét árnyalatban pompázó farmert húzott magára, a hozzá illő hosszabított pólóval.

Egy kis smink után leszaladt a földszintre, és kilépett házuk, utcára nyíló kapuján, iskolatáskájával.

- Megvárnál? - rohant utána a fiú lihegve.

- Kicsit izgulok a mai választásom miatt, szerinted ugye lehetek tag? - kérdezte, mire a tetvére megnyugtatóan bólogatott.

- Hát remélem is - mondta, egy sóhajtás közepette.

- Csónakos? - kérdezte.

- Mi van vele?

- Annyira ellenszenves vagy vele, nem gondolod? - kezdte az előadást.

- De - hümmöggte - csak néha kicsit idegesít!

Amint a suliba értek, egy csapat állt az épület lépcsői elött.

- Sziasztok! - integettett a lányunk távolról, és páran vissza is intettek neki.

- Nem jössz? - kérdezte Csele, Bekát, aki észrevette Olivért a sarkon, ahogy neki mutogatott.

Beka gondolkodott, hogy mit mondjon, de nem jutott eszébe semmi, de csak rájött, hogy arra a van a pékség.

- A pékségbe megyek! - kiabált már a távolból.

- Szia! - köszönt a főszereplőnknek barátja, az idősebb Pásztor.

- Szia! - értek össze ajkaik, amikor Lóránt közeledett a távolból, és gyorsan szétrebbentek, hogy a titok, titok maradjon.

- Ti ketten! Mit csináltok? - ért be a hallótávolságukba.

- Semmit, csak megint kémkedni akart Csele. Végre megmutatom neki, hogy mi lesz, ha ellenkezik velünk! Elintézem, úgyhogy elmehetsz!

- Megvárlak jó? - vágott vissza a fiú.

- Mondom elmész! - emelte meg a hangját Pásztor, hisz feljebb áll a Vörösök ranglistáján.

- Jó, azért nem kell leharapni a fejem egyből! - szólt majd elkezdett távoldoni.

Beka a fal mellől figyelte az eseményeket, ki-ki buggyanó nevetés foszlányokkal, amiket próbált elrejteni. Amint a vörös elment, át is ölelte barátját.

Melyik Oldalon Állsz? |PUF Fanfic.|Место, где живут истории. Откройте их для себя