7.

538 28 8
                                    

A biciklivel könnyű volt megtenni kis idő alatt a Füvészkert, és a Pál utca távolságát, így Rebeka cirka öt perc alatt, már a csapatgyűlés felé igyekezett, immáron már Csónakos nélkül, nehogy lebukjon.

A kert bejárata körül senki sem várta, emiatt kicsit elment a kedve az egésztől, de próbálta kizárni a fejéből, a most is kórházban fekvő, tehetetlen Olivért, akinek ez lesz az első kihagyott gyűlése.

Rebi most nem búvóhelyet keresett, hanem céltudatosan hágott át a Sziget felé. Út közben belebotlott néhány vörös inges fiatalba, javarészt fiúkba. Ő volt az egyetlen lány, aki hasonló inget viselt, mint a többiek. Néhányan rendesen megbámulták, de betudták véletlennek, hiszen bárki felvehet egy piros inget. Beka örült is ennek, hiszen annál nagyobb sokk lesz a belépője.

- Csele! - ütötte meg egy hang a fülét, háta mögül. Gyorsan megfordult, és Áts Ferivel találta szembe magát, aki annyira közel állt, hogy érezte a lehelletét a bőrén. Feri a lány ingéhez nyúlt, és elkezdte birizgálni a szélét.

- Mit akarsz? - mordult rá Beka, de meg sem mozdult, kíváncsi volt, mit akarhat Feri.

- Téged! - simitott végig a karján és közelebb hajolt, de az új vörös ezt már nem hagyhatta, hiszen ott van neki Olivér. Valamint kockáztatnia sem lehet, akármennyire is átölelné a srácot. Dani bármikor lebuktathatja.

- Hé, ne! - mordult rá, és hátrébb lépett. - Nekem ott van Olivér, nem tehetem ezt - mondta és mindent elfelejtve barátként próbált tekintett a srácra, leplezve, hogy undorodik tőle. De abban a pillanatban jó lett volna megölelni, csak pár másodpercre. Mint Olivért.

- Hamarosan kezdődik a gyűlés! Ott találkozunk, Csele! - váltott gyorsan témát Feri, mert megpillantotta a közeledő Lórántot - Lóri! - indult meg felé, és átkarolta a fiú vállát, majd együtt távoztak a Sziget felé, amit már sok fáklya fénye világított be.
Feri igen megkedvelte az új fiút, mondhatni a szárnyai alá vette, mintha azt akarná, ő legyen a következő főnök.

Néhány pillanatig még ott állt a lány, amíg a két vörös el nem távolodott, majd ő is útnak indult a beavatása helyszínére.
Amint egyre közelebb ért, meghallotta a gyülekező Vörösingesek kialtozását, és Feri mély hangját, ahogy bejelentette, hogy elkezdik.

Beka gyorsabban szedte a lábát, és a legmegfelelőbb pillanatban betoppant a kis szigetre. Nagy döbbenet fogadta a belépőjét, de néhány másodperc múlva feleszméltek a vörösök és értetlenkedni kezdtek.

Feri faarccal nézte végig a jelenetet, de közben magában nagyon jól mulatott a történéseken. Kiélvezte, amíg mindenki értetlenkedik, majd mikor a vörösök már hangot is adtak ennek, határozottan közbeszólt:

- Ő az új tagunk, Csele Rebeka..., de gondolom már ismeritek.

- De ő egy Pál utcai! - szólalt fel Pásztor idegesen.

- Mostantól kémként dolgozik nekünk, ahogyan eddig a Pál utcaiaknál tette - jelentette ki Feri higgadtan.

- És ha elárul?! - hallatszott valahonnan a távolból.

- Nem fog - pillantott rá idegesen Feri a vörösre, akitől a hang származhatott.

Kezdte elveszíteni a türelmét, hiszen mégiscsak ő a legfőbb Vörösinges. A többiek ezt nem dönthetik el, nincsenek itt holmi szavazások, mint a másik csapatnál.

Dani viszont rettenetesen dühös volt. A Csele lány nem volt neki túlságosan szimpatikus, és a testvérével való kapcsolatát sem nézte jó szemmel. Most viszont nem ez verte ki nála a biztosítékot. Azt érezte, mintha a bátyját akarnák helyettesíteni az új taggal. Úgy tesznek, mintha Olivér már fel sem ébredne, pedig még mindig él, csak nincs magánál.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Aug 19, 2019 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Melyik Oldalon Állsz? |PUF Fanfic.|Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang