douăzeci și doi

961 30 25
                                    

Era noul meu coleg, rog, noul nostru coleg. E atât de enervant nu pot scăpa de el, nici măcar weekendul nu îl pot petrece în pace. așez la masă împreună cu Alex, încercând nu-l bag înseamă pe Vlad. Pot simți se holbează la mine.

Ia uite cine e aici, îmi spune Alex așezându-se pe scaun.

-— Iubirea mea, spun ironică.

Ce enervează Vlad! Se holbează la mine întruna. Îl văd și e super stresant, nu are ce face mai bun cu viața lui?
Într-un final își ia ochii de pe mine și îi ațintește pe telefonul lui.
Telefonul îmi vibrează.

— Cine e? întreabă Alex.

Nu știu și nu-mi pasă, spun invitându-mi telefonul.

***

Ia uite, pisicuța îmi ignoră mesajele și mai e și în fața mea, crede eu nu știu ce face. Cât tupeu pe ea. Sigur, pedeapsa va veni încurând, deja are două pedepse care stau în așteptare, trebuie găsesc momentul potrivit.

***

Chelnerița vine iar noi îi plasăm comanda. La un moment dat faimosul lumii se îndreaptă către noi. Ce mai vrea și ăsta? Nu e de ajuns bate la cap celălalt Vlad.


Pot sta aici? întreabă arătând către scaun.

Nu, nu poți.

Dar de ce?

Nu stăm la masă cu supra vedete îngâmfate și iritante, spun cu enervare în glas.

Uite iubito, să-ți spun două lucruri. Eu nu sunt îngâmfat și nici iritant, și doi ești al naibii de atrăgătoare când te enervezi, spune rânjind.

Unu, nu sunt iubita ta, doi taci dracului din gură deja delirezi.

— Hai gata, nu vă mai certați atât, spune Alex încercând să înmoaie spiritele.

Nu termin până nu așez aici, adaugă Vlad.

Îhh, fie! Așează-te, dar taci! spun cu nervi în glas, el rânjește la cele spuse de mine iar eu mă enervez din ce în ce mai tare.

Nu simt bine el a câștigat runda asta, trebuia fiu mai puternică și nu ia valul cu prostiile din capul meu.

Auzi Alex, duc până la baie, spun ridicându-mă de la masă.

— Sigur, spune acesta.

Tu domnișoară nu pleci nicăieri fără mine, zice Vlad ridicându-se de la masă și venind către mine.

Sunt sigură am atras multe priviri asupra noastră. Urăsc situațiile de genul. Mi se par cele mai jignitoare și enervante situații.

Ce naiba vrei?! spun iritată.

Ah Daria, e simplu.

Dacă îți dau acel lucru lași dracului singură?

Sigur.

Fie! Atunci, spune mai repede.

Sigur o să-mi dai acel lucru?

Da omule, doar zi mai repede!

Pe tine te vreau.



__________________________________________________




Capitol editat ✔

Dintr-un simplu mesaj - Vlad Munteanu✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum